Gå til innhold

Stusse med hva?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 189
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Luna21365380663

59

• lilleva

16

• amber sun

4

• Mary Poppins

4

Luna21365380663

Legger du til at personen totalt mangler selvironi og sans for hunor, ja da har du tatt h*n på kornet!

:)

Ja, det glemte jeg i farten.. det er så mye å ramse opp, at jeg kan ikke huske alt! Det er bra folk følger med!!

Synes det er gøy å diskutere, men det blir litt drøyt når h*n vet at jeg har vært misbrukt, og trekker det inn i diskusjonen. Da har man nådd en grense. Ellers er det helt latterlig alt hva folk kan få seg til å si! Jeg er for tiden syk, og har endel tid til overs, men har jo hørt at denne personen ar en slik "mobber".. Ærlig talt; kan du skjønne hva slike folk får ut av å sitte og hakke?? Jeg er jo så tilbakestående at jeg ikke klarer å vri hjernen min til å skjønne det, jeg.. ;p

Luna21365380663

hehe.. nå tar du jo helt av da.. og fortsetter å tviholde på det faktum at det er barberingen som er triggeren. Jeg prøver da heller ikke til å få alle til å gjøre som meg. Sa du får gjøre det som passer deg, men skader ikke prøve nå nytt. At du vrir det til et barberingspress er ditt hodes skyld.

Nå foreslår jeg igjen (for ørtende gang) at du lar det her ligge. Jeg har prøvd å avslutte diskusjonen lenge før den utartet seg, men du GREIER ikke slippe. Tydeligvis har du behov for å prate om det. Men kan bare IGJEN si at jeg er ikke rette personen til det formålet. Til det har du psykologer.

Så nå sier jeg et endelig takk for meg. Det er en grunn til at jeg holder meg utenfor psykologi forum, jeg skjønner meg ikke på gærne folk, så deg forstår jeg meg ikke på.

Farvel. Du greier deg nok uten meg skal du se.

Eh.. har DU prøvd å slutte diskusjonen??

Jajja.. kall det hva du vil.. du klarer jo ikke å la være å svare i alle fall, så noe særlig med viljekraft har du jo ikke! Lykke til denne gangen! Vi kommer nok til å "prates" igjen..

(Forresten så jeg at det ikke var psykologi-forum, men psykiatri-forum.. beklager at du ikke har fått med deg dette. Er ikke så rart da at du misforstår hele tiden, når du ikke klarer å lese..)

Eh.. har DU prøvd å slutte diskusjonen??

Jajja.. kall det hva du vil.. du klarer jo ikke å la være å svare i alle fall, så noe særlig med viljekraft har du jo ikke! Lykke til denne gangen! Vi kommer nok til å "prates" igjen..

(Forresten så jeg at det ikke var psykologi-forum, men psykiatri-forum.. beklager at du ikke har fått med deg dette. Er ikke så rart da at du misforstår hele tiden, når du ikke klarer å lese..)

...stakars patetiske skapning...

luna forkortelse for lunatic?

HAHA!! Du svarte!

Svake menneske!

Bra du ikke er alene da..

Så du er en belastning på samfunnet i tillegg, sykelig.. uff, altså.. Sikkert syk på grunn av alt håret som har innfiltrert kroppen din...haha

Hvis du vil ha meg her trenger jeg ikke gå altså.. siden du stadig fortsetter å skrive til meg mener jeg. Det er jo uhøflig å ikke svare, og jeg er jo høflig. Selvsagt.

Er jo morsomt med sånne som deg da, moro å se hvor sinte folk blir. Og hvor lite argumenter de har.

Annonse

Luna21365380663

Bra du ikke er alene da..

Så du er en belastning på samfunnet i tillegg, sykelig.. uff, altså.. Sikkert syk på grunn av alt håret som har innfiltrert kroppen din...haha

Hvis du vil ha meg her trenger jeg ikke gå altså.. siden du stadig fortsetter å skrive til meg mener jeg. Det er jo uhøflig å ikke svare, og jeg er jo høflig. Selvsagt.

Er jo morsomt med sånne som deg da, moro å se hvor sinte folk blir. Og hvor lite argumenter de har.

Du velger altså alternativ b?

Uansett, er du ikke ferdig på jobb snart?

Du velger altså alternativ b?

Uansett, er du ikke ferdig på jobb snart?

fikk jeg alternativer? Leste ikke så nøye, du skrev så mye, og det meste er så kjerringpjatt at det gadd jeg ikke lese.

Ferdig på jobb? Jeg jobber jo her jeg, jeg er jo ansatt som den O'store plageånden, hva annet skulle jeg gjøre? Liver er jo DOL ikke sant? Og nå som vi har blitt bestisser er det jo enda mer gøy å jobbe her.

Luna21365380663

fikk jeg alternativer? Leste ikke så nøye, du skrev så mye, og det meste er så kjerringpjatt at det gadd jeg ikke lese.

Ferdig på jobb? Jeg jobber jo her jeg, jeg er jo ansatt som den O'store plageånden, hva annet skulle jeg gjøre? Liver er jo DOL ikke sant? Og nå som vi har blitt bestisser er det jo enda mer gøy å jobbe her.

Kanskje du burde lese litt mer nøye da, det jeg skriver, slik at du kan finne enda flere "hull" i min kvinnelighet, min psyke, og min personlighet??

Luna21365380663

Forresten: Luna = måne

Har du andre bestiser enn meg??

*såra og vonbroten*

;)

Luna21365380663

Det BØR ikke være fler hull der nå. Blir bare rystet over hvor dum man KAN bli i tilfelle...

Jaja.. jeg skjønner at du trenger litt tid på å lese gjennom det jeg har skrevet..

Til neste gang skal jeg huske å skrive kun ett og ett spørsmål til deg, slik at du får det med deg. Du klarer jo tydeligvis ikke å lese mer enn begynnelsen og slutten. Primacy og recency-effect kalles det.

Annonse

Jaja.. jeg skjønner at du trenger litt tid på å lese gjennom det jeg har skrevet..

Til neste gang skal jeg huske å skrive kun ett og ett spørsmål til deg, slik at du får det med deg. Du klarer jo tydeligvis ikke å lese mer enn begynnelsen og slutten. Primacy og recency-effect kalles det.

Du har ikke tenkt over at det du skriver er utrolig boring da. Har mer med hva man har lyst til å gjøre vet du lille venn, og sånne lange avhandlinger med pjatt orker man ikke lese.

Hvis du greier hjelper det på kjedsomheten at du skriver kort og konsist, men det i seg selv er jo en kunst du neppe mestrer. At du slår opp for å finne uttrykk du synes er kule og passende, løfter liksom ikke nivået på innleggene dine.

Luna21365380663

Du har ikke tenkt over at det du skriver er utrolig boring da. Har mer med hva man har lyst til å gjøre vet du lille venn, og sånne lange avhandlinger med pjatt orker man ikke lese.

Hvis du greier hjelper det på kjedsomheten at du skriver kort og konsist, men det i seg selv er jo en kunst du neppe mestrer. At du slår opp for å finne uttrykk du synes er kule og passende, løfter liksom ikke nivået på innleggene dine.

Oki, siden du ikke klarer å lese så langt om gangen begynner vi med et enkelt spørsmål:

a eller b?

Luna21365380663

Ser forresten at noe av det første du gjør når du kommer på jobb, er å sjekke om du har fått svar av meg, så jeg kan ikke være såå kjedelig å lese.. Du har jo tross alt holdt det gående ganske lenge. Dette innlegget, lik de fleste andre, er slike du ikke hadde trengt å svare på, men likevel så bare MÅ du..

Tviler på at jeg er så kjedelig som du skal ha det til. Og hvis jeg er, er det sikkert fordi jeg ikke barberer meg. Sant??

Ser forresten at noe av det første du gjør når du kommer på jobb, er å sjekke om du har fått svar av meg, så jeg kan ikke være såå kjedelig å lese.. Du har jo tross alt holdt det gående ganske lenge. Dette innlegget, lik de fleste andre, er slike du ikke hadde trengt å svare på, men likevel så bare MÅ du..

Tviler på at jeg er så kjedelig som du skal ha det til. Og hvis jeg er, er det sikkert fordi jeg ikke barberer meg. Sant??

hehe.. det er altid underholdene å studere folk og dyr som er ulikt skrudd sammen en enn selv. Utrolig hvordan folk prøver å tenke når de er rasende og provosert..

Jeg sjekker jo ikke bare dine svar når jeg logger meg på, tror du virkelig at du er så unik? hehe.. latterlig.. Man sjekker jo svarene en har fått, og du kommer jo stadig med svar til meg, og som sagt jeg er høflig og svarer, til du har fått dekket ditt behov. Morsomt å høre at du har så høye tanker om deg selv, men du må vel ha det for å komme gjennom hverdagene..

Også er det litt komisk hvordan du hele tiden må dra fram det at du ikke barberer deg, det er det som gjør det litt interesant for hele livet ditt og din personlighet er tydeligvis basert på dette, og det er jo forholdsvis uvanlig da, å være så opphengt i kjønnshår.

Luna21365380663

hehe.. det er altid underholdene å studere folk og dyr som er ulikt skrudd sammen en enn selv. Utrolig hvordan folk prøver å tenke når de er rasende og provosert..

Jeg sjekker jo ikke bare dine svar når jeg logger meg på, tror du virkelig at du er så unik? hehe.. latterlig.. Man sjekker jo svarene en har fått, og du kommer jo stadig med svar til meg, og som sagt jeg er høflig og svarer, til du har fått dekket ditt behov. Morsomt å høre at du har så høye tanker om deg selv, men du må vel ha det for å komme gjennom hverdagene..

Også er det litt komisk hvordan du hele tiden må dra fram det at du ikke barberer deg, det er det som gjør det litt interesant for hele livet ditt og din personlighet er tydeligvis basert på dette, og det er jo forholdsvis uvanlig da, å være så opphengt i kjønnshår.

Nå må du passe deg så du ikke skriver så langt!

Jeg gadd nesten ikke lese alt du skrev..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...