Gå til innhold

Anbefalte innlegg

serendipity

Skulle hatt mensen på osndag/torsdag denne uken. Og den er fortsatt ikke kommet (er jo ikke mye over da men). er ganske (99%sikker) på at jeg IKKE er gravid for jeg har alle PMS plagene som vanlig. Om jeg tester på lørdag og den er negativ ville dere dda tort å drikke på fest på lørdag kveld da?

Forrige måned kom mensen på dag 33, normalt er syklusene mine 28 -31 dager. Ganske sikker på at jeg hadde EL rundt 14 feb. pga. el-slim.- Så om den viser negativt i morgen tidlig så er den vel det ??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/176157-dette-er-jo-s%C3%A5-typisk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde EL rund 11-12 februar og venter mensen i dag. Har absolutt ALLE tegn på både graviditet og mens og måtte selvsagt teste i morges. Men den var negativ og da regner jeg med at mensen kommer i løpet av dagen/morgendagen.

Det er jo ikke sikkert at løpet kjørt for din del. Hvis du tester negativt lørdag morgen tror jeg at jeg ville ha drukket LITT, men ikke blitt sørpe full.

Lykke til!!

serendipity

Jeg hadde EL rund 11-12 februar og venter mensen i dag. Har absolutt ALLE tegn på både graviditet og mens og måtte selvsagt teste i morges. Men den var negativ og da regner jeg med at mensen kommer i løpet av dagen/morgendagen.

Det er jo ikke sikkert at løpet kjørt for din del. Hvis du tester negativt lørdag morgen tror jeg at jeg ville ha drukket LITT, men ikke blitt sørpe full.

Lykke til!!

Testene har jo aldri slått ut feil tidligere på meg. Tatt to som var positive og det stemte og syv - åtte negative i mitt liv, og det stemte også.

Det eneste er om jeg har hatt EL senere enn anntatt, men det tror jeg ikke etterosm jeg hadde EL symptomer da jeg tror jeg hadde EL.

KAN ikke mensen bare komme!!! ÆSJ...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...