threzi Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Jeg bruker for tiden 20 mg vallergran om kvelden for søvn. Noe jeg har gjort ganske lange. Nå virker de ikke lenger... Jeg har sagt fra mange ganger at det ikke virker lenger. Det blir ikke tatt på alvor... Noen som har samme erfaring? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest elinemarie Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 "Vallergan er et gammelt antihistamin/allergimedisin. En utnytter her bivirkningen trøtthet. Denne (bi)virkningen forsvinner etter ca tre uker, men kommer tilbake etter 3-4 dagers pause. Det må derfor legges inn slike pauser i bruke." sakser fra NHD har skrevet før. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bugge -jenta Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Snakk med legen om du kan prøve stilnoct eller imovane for en periode. Stilnoct gir ikke ekkel metallsmak,(mange opplever det på imovane) og jeg foretrekker stilnoct. Tas rett før du legger deg. gir ikke "hangover". Begge disse medisinene er innsovingstabletter.(Er du plaget med veldig tidlig oppvåkning, er imovane 7.5 mg bra.) VH bugge. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vegard Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Jeg bytter på å bruke Vallergan og Imovane for mine søvnproblemer. Går en uke på hver, og da rekker jeg ikke å bli innspist på den ene typen slik at den slutter å virke. Fungerer veldig bra for meg med 40 mg. Vallergan ene uka og 7.5 mg. Imovane andre uka.. Snakk med legen din om dette.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.