køben Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 har hørt at det nå har kommet en del studier som viser at det ikke er skadelig for en baby dersom man går på en liten dose antidepressive når man ammer. Har du hørt om disse studiene? Hvilke merker er det eventuelt? og hva ville du anbefalt dersom det er eneste mulighet. amming eller flaske? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mitt valg Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Jeg valgte å ikke amme da jeg gikk på efexor, tok ikke sjansen. Fikk stoppet melka på sykehuset. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Amming og SSRI (Seroxat, Cipramil/Cipralex, Zoloft, Fevarin og Fontex) går godt sammen. Blant SSRIene er Fontex sistevalg, men selv denne går bra. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.