Gå til innhold

Overraske henne med trekant

Anbefalte innlegg

tigertrollet
Skrevet

Det gjør du rett i. Jeg føler heller ikke for å utbrodere om sex og samliv her på dol. :)

*gapskratte*

• Svar 80
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• cecily

12

• Prozak

8

• Dorthe

6

• ShitDiddelyDo

6

Mest aktive i denne tråden

Mary Poppins
Skrevet

Jeg har veldig lyst til å si at dette er en drit god idé og kjør på, fordi jeg gjerne vil høre referat. Men jeg er i det snille gjørnet idag og skal ta dette seriøst.

Nei!!! Du kan jo ikke bare overraske sånn!! Også på danskebåten??? what?!? Nei du, jeg tror du bør holde denne idéen din for degselv jeg, med mindre du ønsker å bli singel. Jeg sier ikke at trekant idéen er dum, men du må selvsagt høre med henne først.

Det er jammen godt du har oss, som kan veilede deg litt og gi så gode råd :)

tigertrollet
Skrevet

Øh..nei. Dårlig idé...Da skal du være bra sikker på hennes reaksjon. Hvis det slår feil vil du nok bli tuppa i baken med en stiletthæl eller to. Men kanskje du vil like det. Hva vet jeg;-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Dansketur også, ja. Det her blir bare bedre og bedre, og jeg får mer og mer sansen for din idè desto mer jeg setter meg inn i tankene dine.

Go for it, baby!

Skrevet

Dansketur også, ja. Det her blir bare bedre og bedre, og jeg får mer og mer sansen for din idè desto mer jeg setter meg inn i tankene dine.

Go for it, baby!

Kan ikke du gjøre det når du får deg dame da og så legge det ut her *fnis*

ShitDiddelyDo
Skrevet

Kan ikke du gjøre det når du får deg dame da og så legge det ut her *fnis*

Jeg legger som sagt ikke ut personlige greier her, men jeg pleier faktisk å dra med et par kompiser på date og høre om dama er fysen på noe seriøst.

Skrevet

Jeg legger som sagt ikke ut personlige greier her, men jeg pleier faktisk å dra med et par kompiser på date og høre om dama er fysen på noe seriøst.

Jeg ler meg ihjel :o)

Skrevet

Bor ikke i byen jeg vettu, vi ekke så urbane her på landet.

Jeg bor utenfor bomringen, så jeg kan neppe kalle meg urban jeg heller :-)

"Nei...langt hår, og ring i øret og sånnt, det vil vi itte ha her!"

"............................"

gammel røy
Skrevet

Kroken på døra om min partner hadde overrasket (og krenket) meg slik.

Skrevet

Jeg er ikke dame, men svarer likevel.

Hadde kona mi kommet hjem med en mann for å ha trekantsex,(noe som hun aldri ville ha gjort) da hadde koffertene hennes stått på trappen før hun hadde fått sukk for seg.

Skrevet

Go for it, baby!

*fnis* Knallidé ja!

Skrevet

"Å stille opp med nybarbert pung som en overraskelse går an"

Overraskelse? Har ikke alle menn det hele tiden, da?

"............................."

Si meg - er det vanlig at menn har så mye hår på pungen at den må barberes???

fei1365380229
Skrevet

Si meg - er det vanlig at menn har så mye hår på pungen at den må barberes???

Det har jeg lurt på også :o).

Gjest taramba
Skrevet

Trekant er herlig, men dere må ta avgjørelsen SAMMEN. Bland heller ikke inn bekjente. På utesteder og treff-nettsteder kryr det av folk som vil delta i trekant med et par. Men ikke hopp på den første og beste, sørg for at dere har en grei dialog i forkant. Gjerne over en middag.

Husk at man skal ha et sterkt og etablert forhold, og være veldig glad i hverandre, før dere gir dere inn på en trekant.

Kos dere!

Gjest hilsen en annen
Skrevet

Trekant er herlig, men dere må ta avgjørelsen SAMMEN. Bland heller ikke inn bekjente. På utesteder og treff-nettsteder kryr det av folk som vil delta i trekant med et par. Men ikke hopp på den første og beste, sørg for at dere har en grei dialog i forkant. Gjerne over en middag.

Husk at man skal ha et sterkt og etablert forhold, og være veldig glad i hverandre, før dere gir dere inn på en trekant.

Kos dere!

Det der syns jeg var et meget voksent og klokt råd.

Luna21365380663
Skrevet

Hadde det vært snakk om å få med Bon Jovi eller Mac Gyver, så hadde jeg lett blitt med. Ellers; nei, takk!

Skrevet

Nei ærlig talt. For å sette en så alvorlig fantasi ut i livet må dere snakke sammen om det først.

Å stille opp med nybarbert pung som en overraskelse går an, men en ekstra sengekamerat? Du hadde flytt på huet og ræva ut av mitt soverom iallefall, selv om jeg sannsynligvis ville blitt med på det dersom vi hadde pratet om det først og planlagt sammen.

hah... jeg er helt enig i Åsemor!!

Tror nok også at min hadde blitt kastet på hue og rævva ut om han hadde hatt en ekstra med under dyna uten å spurt meg først.

Jenter...ja... de kan gjøre sånt, ettersom veldig (de fleste??) gutter kunne tenkt seg to damer på en gang. Men jeg tror jenter flest ville blitt ødelagt av et slikt tillitsbrudd.

Jeg tør å påstå at mange kvinner ville etter en slik episode ville begynt å spørre seg selv om spørsmål som "er han ikke fornøyd med seksuallivet vårt" eller "er han ikke fornøyd med meg"?!

Skrevet

Ja, hvis mannen min hadde gjort sånn mot meg, hadde jeg slått hu'et ned i magan på'ån.

Og jeg har aldri dasket til en annen person før, så det sier litt...

Skrevet

"Å stille opp med nybarbert pung som en overraskelse går an"

Overraskelse? Har ikke alle menn det hele tiden, da?

"............................."

"Overraskelse? Har ikke alle menn det hele tiden, da?"

Er det et krav for å være mann, kanskje?

Jeg bare spør.

Skrevet

Dette er innlegg som gjør at jeg trives så godt på dol. Jeg får meg en skikkelig god latter sånn i ny og ne.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...