Gå til innhold

Overraske henne med trekant

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 80
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• cecily

12

• Prozak

8

• Dorthe

6

• ShitDiddelyDo

6

Mest aktive i denne tråden

Mary Poppins

Jeg har veldig lyst til å si at dette er en drit god idé og kjør på, fordi jeg gjerne vil høre referat. Men jeg er i det snille gjørnet idag og skal ta dette seriøst.

Nei!!! Du kan jo ikke bare overraske sånn!! Også på danskebåten??? what?!? Nei du, jeg tror du bør holde denne idéen din for degselv jeg, med mindre du ønsker å bli singel. Jeg sier ikke at trekant idéen er dum, men du må selvsagt høre med henne først.

Det er jammen godt du har oss, som kan veilede deg litt og gi så gode råd :)

Annonse

Annonse

Gjest taramba

Trekant er herlig, men dere må ta avgjørelsen SAMMEN. Bland heller ikke inn bekjente. På utesteder og treff-nettsteder kryr det av folk som vil delta i trekant med et par. Men ikke hopp på den første og beste, sørg for at dere har en grei dialog i forkant. Gjerne over en middag.

Husk at man skal ha et sterkt og etablert forhold, og være veldig glad i hverandre, før dere gir dere inn på en trekant.

Kos dere!

Gjest hilsen en annen

Trekant er herlig, men dere må ta avgjørelsen SAMMEN. Bland heller ikke inn bekjente. På utesteder og treff-nettsteder kryr det av folk som vil delta i trekant med et par. Men ikke hopp på den første og beste, sørg for at dere har en grei dialog i forkant. Gjerne over en middag.

Husk at man skal ha et sterkt og etablert forhold, og være veldig glad i hverandre, før dere gir dere inn på en trekant.

Kos dere!

Det der syns jeg var et meget voksent og klokt råd.

Nei ærlig talt. For å sette en så alvorlig fantasi ut i livet må dere snakke sammen om det først.

Å stille opp med nybarbert pung som en overraskelse går an, men en ekstra sengekamerat? Du hadde flytt på huet og ræva ut av mitt soverom iallefall, selv om jeg sannsynligvis ville blitt med på det dersom vi hadde pratet om det først og planlagt sammen.

hah... jeg er helt enig i Åsemor!!

Tror nok også at min hadde blitt kastet på hue og rævva ut om han hadde hatt en ekstra med under dyna uten å spurt meg først.

Jenter...ja... de kan gjøre sånt, ettersom veldig (de fleste??) gutter kunne tenkt seg to damer på en gang. Men jeg tror jenter flest ville blitt ødelagt av et slikt tillitsbrudd.

Jeg tør å påstå at mange kvinner ville etter en slik episode ville begynt å spørre seg selv om spørsmål som "er han ikke fornøyd med seksuallivet vårt" eller "er han ikke fornøyd med meg"?!

"Å stille opp med nybarbert pung som en overraskelse går an"

Overraskelse? Har ikke alle menn det hele tiden, da?

"............................."

"Overraskelse? Har ikke alle menn det hele tiden, da?"

Er det et krav for å være mann, kanskje?

Jeg bare spør.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...