Gå til innhold

Overraske henne med trekant

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 80
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• cecily

12

• Prozak

8

• Dorthe

6

• ShitDiddelyDo

6

Mest aktive i denne tråden

Gjest tjohooo

Jeg er ikke dame, men svarer likevel.

Hadde kona mi kommet hjem med en mann for å ha trekantsex,(noe som hun aldri ville ha gjort) da hadde koffertene hennes stått på trappen før hun hadde fått sukk for seg.

Det ville jo biltt motsatt da... hun som kom hjem og sa at hun ville overraske deg med å ha med en annen dame.

Gjest trassasa

Jeg har veldig lyst til å si at dette er en drit god idé og kjør på, fordi jeg gjerne vil høre referat. Men jeg er i det snille gjørnet idag og skal ta dette seriøst.

Nei!!! Du kan jo ikke bare overraske sånn!! Også på danskebåten??? what?!? Nei du, jeg tror du bør holde denne idéen din for degselv jeg, med mindre du ønsker å bli singel. Jeg sier ikke at trekant idéen er dum, men du må selvsagt høre med henne først.

Det er jammen godt du har oss, som kan veilede deg litt og gi så gode råd :)

Hva? danskebåten må jo være et genialt sted! Hun kan ikke rømme akkurat!

Dessuten er det så sexy å kopulere i de hyggelige lugarene. 4 millioner nordmenn kan ikke ta feil. :)

"Er det et krav for å være mann, kanskje?"

Hvor fikk du det fra? Og var humoren i det jeg sa utydelig?

"............................."

Litt uklart, kanskje *smile veldig avvæpnende*

Jeg bare lurte, jeg altså. Det virker som om 90% av mannfolk under 35 barberer det meste. Jeg syns ikke det gjør noe med litt hår på mannfolket mitt, jeg.

c",)

Er det vanlig at kvinner har så mye hår på musa at de må barbere?

Cluet her er bruken av ordet "må"...

".............................."

Jeg har vært borti noen menn, ikke mange, men noen og det er vel i grunnen bare en av dem jeg _vet_ har barbert ballene, tror ikke de andre har gjort det. Ingen av dem var så hårete at det var nødvendig med noen frisering.

Annonse

Jeg bare lurte, jeg altså. Det virker som om 90% av mannfolk under 35 barberer det meste. Jeg syns ikke det gjør noe med litt hår på mannfolket mitt, jeg.

c",)

"Litt uklart, kanskje *smile veldig avvæpnende*"

Nei, egentlig ikke uklart i det hele tatt. Det er snakk om preferanser. Jeg foretrekker et hårløst kvinnekjønn - jeg liker alle typer mus, men favoritten er glatt. Og alle kvinner som har uttalt seg om det til meg, har sagt at de foretrekker barberte baller hvis de skal bruke munn og tunge der.

Når det er sagt, så ville jeg ikke fått meg til å ta noe mer enn akkurat ballene - å barbere seg rundt pikken og andre steder synes jeg ser litt småteit ut på menn. Men det er jo også smak og behag, akkurat som med kvinnene.

"..........................."

Jeg har vært borti noen menn, ikke mange, men noen og det er vel i grunnen bare en av dem jeg _vet_ har barbert ballene, tror ikke de andre har gjort det. Ingen av dem var så hårete at det var nødvendig med noen frisering.

"Ingen av dem var så hårete at det var nødvendig med noen frisering."

De fleste kvinner er vel heller ikke så hårete at jeg vil ha noe problem med å "gå ned på dem" hvis de ikke er barberte.

Men når det gjelder ballene, så blir de en del mer følsomme hvis man fjerner håret. Det samme gjelder jo gjerne for dere (ikke ballene).

Hva? danskebåten må jo være et genialt sted! Hun kan ikke rømme akkurat!

Dessuten er det så sexy å kopulere i de hyggelige lugarene. 4 millioner nordmenn kan ikke ta feil. :)

Hehe, jeg traff min kjære på danskebåten jeg.. *rødmer*

Men det var ingen trekant, gitt!

Ei heller sex første natten! Hmm, vi misforsto visst litt, vi..

DU tenner på å se henne med en annen mann- har du spurt henne hva hun tenner på??

En ting er å fable om det i "kampens hete", eller fantasere om slikt ellers, en annen ting er å faktisk skulle gjøre det i praksis.

Jeg fantaserer selv om mye rart, men det er særdeles lite av dette jeg faktisk kunne tenke meg å omsette til handling.

Hadde jeg vært dama di hadde jeg løpt andre veien fort som faen om du hadde funnet på noe slikt uten spørre meg først.

Dette høres ut som en særdeles dårlig "overraskelse" iallefall, og jeg håper for Guds skyld du ikke gjennomfører den uten å konferere med dama di.

Dessuten bør du tenke nøye gjennom hvordan du selv ville reagere om du FAKTISK så henne du elsker ha sex med en annen enn deg. Som sagt er det forskjell på fantasi og virkelighet.

Mange som har gjennomført trekant har opplevd at det ikke var så positivt når alt kom til stykket, og har endt med et forhold fullt av sjalusi, usikkerhet og problemer.

Nå er det ikke sikkert dette kommer til å skje med deg/dere, men tenk likevel godt igjennom dette, og vær klar over reaksjoner du kan få.

Og igjen: spør dama di!

Gjest taramba

Dette er innlegg som gjør at jeg trives så godt på dol. Jeg får meg en skikkelig god latter sånn i ny og ne.

Hvis du ser mitt svar lenger ned, så ser du at du har en ganske lang vei å gå hvis du ønsker å inneha noe slikt som alminnelig folkeskikk når man svarer folk.

Gjest meg i dag

c",)

i visse idrettsgrener barberer menn hele kroppen... DET er ekkelt, det. Både veiviser, bryst, legger, lår, under armer og på armer...

Jeg har sansen for det maskuline - menn med litt hår på brystet (IKKE PÅ RYGGEN!!!!), og litt behåret nedentil, ikke så mye og så liten at du må brette fram tissemannen.

Jeg synes at kvinner er finest uten hår (på kroppen)... ;)

Annonse

"Litt uklart, kanskje *smile veldig avvæpnende*"

Nei, egentlig ikke uklart i det hele tatt. Det er snakk om preferanser. Jeg foretrekker et hårløst kvinnekjønn - jeg liker alle typer mus, men favoritten er glatt. Og alle kvinner som har uttalt seg om det til meg, har sagt at de foretrekker barberte baller hvis de skal bruke munn og tunge der.

Når det er sagt, så ville jeg ikke fått meg til å ta noe mer enn akkurat ballene - å barbere seg rundt pikken og andre steder synes jeg ser litt småteit ut på menn. Men det er jo også smak og behag, akkurat som med kvinnene.

"Nei, egentlig ikke uklart i det hele tatt."

Skal vi slåss om det var uklart eller? ¨

Jeg syns det var uklart!!! *brette opp ermene*

Hvis du ser mitt svar lenger ned, så ser du at du har en ganske lang vei å gå hvis du ønsker å inneha noe slikt som alminnelig folkeskikk når man svarer folk.

Hvor?

Jeg har ikke noe å utsette på svaret mitt, jeg. Det viser veldig godt hva jeg syns om spørsmålet til innsenderen. Jeg regner med at han ville ha ærlige svar.

Gjest taramba

Hvor?

Jeg har ikke noe å utsette på svaret mitt, jeg. Det viser veldig godt hva jeg syns om spørsmålet til innsenderen. Jeg regner med at han ville ha ærlige svar.

Det er vel slike som deg som gjør at folk vegrer seg for å stille spørsmål. Om du ikke selv er så begeistret for trekant, så kunne du latt være å svare.

Mange par har hatt, og har, spennende og opphissende trekantopplevelser. Finn andre temaer du kan latterliggjøre i stedet, hvis du føler behov for det.

Det er vel slike som deg som gjør at folk vegrer seg for å stille spørsmål. Om du ikke selv er så begeistret for trekant, så kunne du latt være å svare.

Mange par har hatt, og har, spennende og opphissende trekantopplevelser. Finn andre temaer du kan latterliggjøre i stedet, hvis du føler behov for det.

Problemet er da vel for svarte ikke trekanter, men at han på død og liv vil overraske henne med en. Han bør tenke seg godt om, så skjønner han kanskje at fantasier av og til kun er fantasier.

Han bør også ta hintet etter å ha lest diverse advarsler under her.

Deg anbefaler jeg å lese litt bedre.

Gjest taramba

Problemet er da vel for svarte ikke trekanter, men at han på død og liv vil overraske henne med en. Han bør tenke seg godt om, så skjønner han kanskje at fantasier av og til kun er fantasier.

Han bør også ta hintet etter å ha lest diverse advarsler under her.

Deg anbefaler jeg å lese litt bedre.

Hvorfor kunne du ikke heller ha gitt han noen råd om hvordan han går fram overfor henne i en slik prosess, enn den stygge latterliggjøringen du klarte å få ut av deg?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...