Gå til innhold

Overraske henne med trekant

Anbefalte innlegg

Skam deg.

Jeg synes du tar av litt nå. Cecily sin kommentar var da ikke SÅ ille.

Hadde kommentaren til cecily vært den første og eneste han fikk, så hadde jeg bedre fortsått reaksjonen din. Men nå hadde jo Jegvilvite fått et stort antall likelydende svar, så det var ikke så vanskelig å skjønne hva Cecily mente.

Når du ber Cecily skamme seg, er det DU som går over streken.

Fortsetter under...

• Svar 80
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• cecily

12

• Prozak

8

• Dorthe

6

• ShitDiddelyDo

6

Mest aktive i denne tråden

Hadde kommentaren til cecily vært den første og eneste han fikk, så hadde jeg bedre fortsått reaksjonen din. Men nå hadde jo Jegvilvite fått et stort antall likelydende svar, så det var ikke så vanskelig å skjønne hva Cecily mente.

Takk.

Kanskje han her er en varulv??? *peke på en annen tråd*

Gjest taramba

OK, da legaliserer vi hermed at folk latterliggjør hverandre som mye de orker her inne. Det du vil?

Cecily burde AVSTÅTT fra kommentar. Hverken mer eller mindre.

Annonse

"Nei, egentlig ikke uklart i det hele tatt."

Skal vi slåss om det var uklart eller? ¨

Jeg syns det var uklart!!! *brette opp ermene*

"Jeg syns det var uklart!!! *brette opp ermene*"

Jeg synes det var klart! *vrenge knærne*

".............................."

"Jeg syns det var uklart!!! *brette opp ermene*"

Jeg synes det var klart! *vrenge knærne*

".............................."

"Jeg synes det var klart! *vrenge knærne*"

Det var det ikke!!! *danse polka rundt Prozak og gi ham en nesestyver*

(vrenge knærne?????)

"Jeg synes det var klart! *vrenge knærne*"

Det var det ikke!!! *danse polka rundt Prozak og gi ham en nesestyver*

(vrenge knærne?????)

"(vrenge knærne?????)"

Tja...strekke ryggen, brette opp ermende, vri føttene...ække lett å få has på meg, nei :-)

"............................."

Annonse

OK, da legaliserer vi hermed at folk latterliggjør hverandre som mye de orker her inne. Det du vil?

Cecily burde AVSTÅTT fra kommentar. Hverken mer eller mindre.

"OK, da legaliserer vi hermed at folk latterliggjør hverandre som mye de orker her inne. Det du vil?

Cecily burde AVSTÅTT fra kommentar. Hverken mer eller mindre."

Denne velger jeg å avstå fra å kommentere. Det er åpenbart at du ikke har lest hva jeg skrev.

Gjest tak over huet

Du kan gjerne tøyse bort dine dumheter. Det eneste du oppnår med det er å forsterke inntrykket av en person med noe blandede kvaliteter, for å si det mildt.

fra å stå utenfor å lese det du og cecili har skrevet til hverandre, vil jeg være enig i deg i at den kommentaren hennes i begynnelsen var litt frekk.

på en annen side: du bombarderer henne/han, og det virker som om du vrir og vender på alt cecily skriver, slik at du får cecily til å virke kjempekjip...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...