Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Om du har gjort noe ulovlig så vet du jo det best selv, og kan ta det med ro hvis du vet du har alt i orden.

Men det kan jo være at du eier en eiendom som er nabo til noen som har en sak på gang, da vil du også bli med i en evt. sak. Men det er ikke noe farlig, jeg lover :o)

Så vidt jeg vet har jeg ikke gjort noe ulovlig, men jeg er sånn at jeg blir kjempenervøs hvis jeg blir stoppet i kontroll og må blåse, og det er en mnd siden jeg har smakt alkohol. :)

Ikke eier jeg noen eiendom heller, så det er så rart dette her.

Fortsetter under...

Gjest ...jobber i en domstol

Så vidt jeg vet har jeg ikke gjort noe ulovlig, men jeg er sånn at jeg blir kjempenervøs hvis jeg blir stoppet i kontroll og må blåse, og det er en mnd siden jeg har smakt alkohol. :)

Ikke eier jeg noen eiendom heller, så det er så rart dette her.

Da er det høyst sannsynlig noe helt anna enn det jeg pleier å sende ut.

Håper det er ditt nye bankkort eller noe sånn :o)

Annonse

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...