Gå til innhold

Huff, flaut innlegg, men...

Anbefalte innlegg

Gjest Lyst å være anonym i dag.

Kjæresten min (vi har ikke vært sammen så lenge) sier han har lyst å på en måte...ehm...gå ned der og kysse og slikke meg. Jeg synes det høres utrolig deilig ut, men jeg er litt flau. Er så redd jeg ser helt rar ut der nede. Jeg synes nemlig det, men så har jeg jo ikke så mye å sammenligne med heller, da. Det er liksom så mye hud der, folder. De indre kjønnsleppene (eller de små, mener jeg) er så stor. De henger liksom utenfor de store kjønnsleppene. Er dette normalt?

Og så tror jeg ikke at jeg lukter noe spesielt der nede, men en viss lukt vil det jo alltids være... Jeg vet ikke... Hva tenker dere?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/176276-huff-flaut-innlegg-men/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest en nytende kvinne

Unnskyld men hvor gammel er du? Du høres nokså ung ut, eller ihvertfall uerfaren. Oralsex er helt normalt, og de aller fleste gjør det jevnlig. Til opphisselse for begge parter.

God hygiene er selvsagt viktig, selv foretrekker jeg at begge er nydusjet før man køyer. Da kan du ihvertfall slappe helt av!

Tanker om at du syns du ser unormal ut må du bare legge fra deg. Alle kvinner er forskjellige fra hverandre, ikke to er like. Det ene er ikke mer unormalt enn det andre!

Legg deg tilbake, slapp helt av, gi deg over, og bare nyt det du! Stol på at det hisser opp ham også, for det gjør det! Og ja, det ER virkelig deilig!

Unnskyld men hvor gammel er du? Du høres nokså ung ut, eller ihvertfall uerfaren. Oralsex er helt normalt, og de aller fleste gjør det jevnlig. Til opphisselse for begge parter.

God hygiene er selvsagt viktig, selv foretrekker jeg at begge er nydusjet før man køyer. Da kan du ihvertfall slappe helt av!

Tanker om at du syns du ser unormal ut må du bare legge fra deg. Alle kvinner er forskjellige fra hverandre, ikke to er like. Det ene er ikke mer unormalt enn det andre!

Legg deg tilbake, slapp helt av, gi deg over, og bare nyt det du! Stol på at det hisser opp ham også, for det gjør det! Og ja, det ER virkelig deilig!

Hei.

Takk for svar.

Jeg er nok ikke så ung, men jeg veldig uerfaren, ja. Jeg har knapt hatt sex. Men én gang må jo være den første, eller hva?

Gjest en nytende kvinne

Hei.

Takk for svar.

Jeg er nok ikke så ung, men jeg veldig uerfaren, ja. Jeg har knapt hatt sex. Men én gang må jo være den første, eller hva?

Ja visst, det kommer du bare til å synes er deilig! Og jo mer erfaring på det, jo bedre! Det er jo litt forskjellig hva kvinner liker, så dere får lære hverandre litt opp!

Men du, slutt å snakke om "der nede" da?! Det vitner om et veldig "avstands-forhold" til din egen seksualitet! Hva med å kalle det "koseknappen" feks? Bare et forslag. Eller andre navn du liker.

Ja visst, det kommer du bare til å synes er deilig! Og jo mer erfaring på det, jo bedre! Det er jo litt forskjellig hva kvinner liker, så dere får lære hverandre litt opp!

Men du, slutt å snakke om "der nede" da?! Det vitner om et veldig "avstands-forhold" til din egen seksualitet! Hva med å kalle det "koseknappen" feks? Bare et forslag. Eller andre navn du liker.

Ja, jeg vet det... Men jeg får meg liksom ikke til å kalle det for "koseknappen" og sånn. Men heller ikke klitoris, liksom. Jeg er veldig ny i "gamet", så det kommer vel?

Men er det ikke naturlig at jeg synes det er veldig uvant at en person skal "ned dit" (hehe :-p), når ingen andre har gjort det på meg før. Jeg synes faktisk det er enda mer intimt enn selve samleiet.

Annonse

Gjest en nytende kvinne

Ja, jeg vet det... Men jeg får meg liksom ikke til å kalle det for "koseknappen" og sånn. Men heller ikke klitoris, liksom. Jeg er veldig ny i "gamet", så det kommer vel?

Men er det ikke naturlig at jeg synes det er veldig uvant at en person skal "ned dit" (hehe :-p), når ingen andre har gjort det på meg før. Jeg synes faktisk det er enda mer intimt enn selve samleiet.

Jo klart det kjenns uvant, og jeg er enig i at det er intimt. Men derfor også er det så deilig! En gang må jo være den første!

Lykke til :-)

Jeg tenker at du er heldig med en så flott mann, som ønsker at du skal ha det bra.

Gjør som Åsemor sier, bare kast deg ut i det. Det må alltid være en første gang for alle og enhver. Ingen er født erfarne.

Kos deg/dere!

c",)

Ja, det va det han sa til meg. Han sa at han mente det var noe av det beste en mann kunne gøre for en kvinne når det gjaldt sex. -Derfor ville han gjøre det for meg.

Jeg forstår jo nå, etter å ha fått de ulike svarene, at kanskje jeg er heldig?

Tusen takk for svar :-)

Annonse

gammel røy

Jeg tenker at du er heldig med en så flott mann, som ønsker at du skal ha det bra.

Gjør som Åsemor sier, bare kast deg ut i det. Det må alltid være en første gang for alle og enhver. Ingen er født erfarne.

Kos deg/dere!

c",)

Første gang vegret jeg meg nok bittelitt jeg også. Det er nesten tyve år og mange deilige opplevelser siden... ;)

Kos deg/dere!

c",)

Bra innlegg, cecily.

Jeg skriver bare under her. :)

At de indre kjønnsleppene henger nedenfor de ytre er helt normalt, benevenelsene "små" og "store" er til tider helt misvisende. :o)

Jeg trodde også jeg hadde (unormalt) store indre kjønnslepper, så til slutt spurte jeg en hadde vært til sengs med noen ganger og fikke svaret:"Neida, ta det helt med ro, du er helt normalfitta" (han er nord-trønder...) ;o)

Har fått oralsex av de fleste jeg har vært til sengs med (det er ikke så mange som det kan høres ut altså!) og ingen har gitt uttrykk for annet enn at de har kost seg godt. :o)

Så la det stå til du!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...