Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest klatremus

Jeg satte inn spiral i februar i fjor, tre mnd. etter min første fødsel. Jeg kan ikke huske at min lege sa noe om at jeg måtte sjekke den, så da jeg var i kontakt med legekontoret for noen dager siden for noe annet, nevnte jeg at jeg kanskje skulle sjekke spiralen nå etter ett år. Da sa legesekretæren at denne skulle vært sjekket etter tre mnd.! Så nå er jeg litt bekymra da...Er det grunn til bekymring?

Har kraftige mensblødninger, og blør lenge. I tillegg kommer det mye brunt blod ganske lang tid i forveien av en mens, og en liten stund etterpå. Har også endel smerter i underlive, og noe uregelmessig mens. Tisammen varer vel en mens i nesten 14. dager. Dette synes jeg jo er litt lenge da...Hvor farlig er det at jeg ikke har fått sjekket spiralen enda? Hvor raskt bør jeg bestille time for sjekk? Og hva er evt. komplikasjoner? Takknemlig for svar.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/17630-spiral/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du eller mannen din ikke kan kjenne trådene, bør du sjekke om spiralen fremdeles sitter på plass. Hvis du kjenner at trådene er der, er det ikke nødvendig å sjekke hos legen. (Det var det jeg fikk beskjed om ihvertfall).

Hvorfor bytter du ikke til hormonspiral siden du blør så mye. Jeg har hatt hormonspiral siden august, og blør omstrent ingenting. Har hatt blødninger i kun 3 dager siden jeg satt den inn.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/17630-spiral/#findComment-79687
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...