Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest vekten73

Er for tiden i et forhold, har vært det i 10 år (er 32) og alt har vært bra. Men for ca 2 uker siden traff jeg en mann på byen. Kjemien stemte bra, men ingenting skjedde den kvelden. Har truffet han noen ganger etter dette men har ikke hatt sex, bare "roting". Har følelser for hverandre, men er jo glad i mannen min også. Har ikke barn og tror ikke det blir med nåværende mann (har lyst på selv). Bør jeg gå ut av forholdet eller kutte ut det jeg holder på med??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/176339-hjelp-hva-gj%C3%B8r-jeg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest klem til deg

De færreste kan gå gjennom et "livslangt" forhold uten å bli småforelsket / fascinert av andre.

Forholdet du er i, bør du vurdere på "eget" grunnlag, om du er fornøyd / ønsker å jobbe videre med det / investere i det, eller om du er misfornøyd og vil ha det bedre alene.

Du bør ikke gå fra partneren din fordi du tror du kan få et nytt forhold med en du er fascinert av nå.

Kutt helt ut han du er forelsket i, bruk tid på å bestemme deg for om du ønsker å bli i forholdet ditt, og så gjør du helgjertet det du bestemmer deg for.

Hvis du, etter en god stund alene tar opp kontakt med tidligere flammer, er helt opp til deg. Men vis for deg selv og andre at du har tatt valget om å bli / bryte ut på et litt større grunnlag (= følelsene for partneren din) og ikke pga en plutselig forelskelse.

At du forelsker deg i andre kan jo være et symptom på at forholdet ditt ikke er bra. Ta tak i dette, jobb med forholdet eller flytt for deg selv. Men ikke rett i armene på en ny, det har hverken du, din nåværende partner eller evt nye forhold noe godt av.

Det å bo alene må være (det første) alternativet til det å bo sammen med partneren din. Så får du se hva som skjer.

Men ikke gi opp et godt forhold fordi du er menneskelig og blir forelsket / fascinert av en annen, det er slike ting som kommer og forsvinner igjen, særlig hvis man bestemmer seg for at det skal forsvinne.

Men uansett; bryt all kontakt med "flammen" så lenge (og en stund etter) du er i et forhold.

Gjest Vekten73

Er det din nåværende mann som ikke vil ha barn? I såfall synes jeg du må finne en å få barn sammen med hvis du har lyst på barn. Den biologiske klokken tikker, og en dag er det for sent.

Ja, han har ikke mye lyst på barn. Og jeg vet ikke om jeg kan forsake den muligheten.

Gjest Vekten73

De færreste kan gå gjennom et "livslangt" forhold uten å bli småforelsket / fascinert av andre.

Forholdet du er i, bør du vurdere på "eget" grunnlag, om du er fornøyd / ønsker å jobbe videre med det / investere i det, eller om du er misfornøyd og vil ha det bedre alene.

Du bør ikke gå fra partneren din fordi du tror du kan få et nytt forhold med en du er fascinert av nå.

Kutt helt ut han du er forelsket i, bruk tid på å bestemme deg for om du ønsker å bli i forholdet ditt, og så gjør du helgjertet det du bestemmer deg for.

Hvis du, etter en god stund alene tar opp kontakt med tidligere flammer, er helt opp til deg. Men vis for deg selv og andre at du har tatt valget om å bli / bryte ut på et litt større grunnlag (= følelsene for partneren din) og ikke pga en plutselig forelskelse.

At du forelsker deg i andre kan jo være et symptom på at forholdet ditt ikke er bra. Ta tak i dette, jobb med forholdet eller flytt for deg selv. Men ikke rett i armene på en ny, det har hverken du, din nåværende partner eller evt nye forhold noe godt av.

Det å bo alene må være (det første) alternativet til det å bo sammen med partneren din. Så får du se hva som skjer.

Men ikke gi opp et godt forhold fordi du er menneskelig og blir forelsket / fascinert av en annen, det er slike ting som kommer og forsvinner igjen, særlig hvis man bestemmer seg for at det skal forsvinne.

Men uansett; bryt all kontakt med "flammen" så lenge (og en stund etter) du er i et forhold.

Men det er ikke så lett å bryte kontakt med en pers som gir deg oppmerksomhet. Får ikke mye av det i forholdet. Pluss at det er det spm ang barn da..

Annonse

gammel røy

Ja, han har ikke mye lyst på barn. Og jeg vet ikke om jeg kan forsake den muligheten.

2Ja, han har ikke mye lyst på barn. Og jeg vet ikke om jeg kan forsake den muligheten."

Da bør du vel vurdere forholdet ditt på denne bakgrunnen før du går inn i noe nytt?

Men det er ikke så lett å bryte kontakt med en pers som gir deg oppmerksomhet. Får ikke mye av det i forholdet. Pluss at det er det spm ang barn da..

Utroskap er umoralsk og et grovt tillitsbrudd uansett.

Du skylder din mann å være trofast mot ham og ikke rote rundt med andre, evt å være såpass ærlig mot ham at du bryter med ham før du involverer deg med andre!

Hvis det at han ikke vil ha barn plager deg så mye at du ikke ser noen fremtid med ham, bør du gjøre det slutt, og ikke rote rundt med andre.

Hva godt gjør det? Og hva har rotingen din med han andre med evt barn å gjøre?

Nei, ha såpass integritet at du iallefall er ærlig mot din mann!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...