Gå til innhold

Hvor er legene som skal svare på viktige spørsmål ?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Pratimoksa

Benytter anledningen til å si at dette nettstedet er helt utrolig. Det er ambisiøst av en gruppe leger å være med på dette. En stor takk til dem! Hadde nå dette virkelig hvert et typisk eksempel på helsevesenet. Her er et sted brukere blir satt i fokus! Behovet er helt tydlig stort og jeg håper at dere alle får lønn for strevet, enten økonomisk eller som en personlig tilfredstillelse.

Gjest Lege Nina Lindstad

Benytter anledningen til å si at dette nettstedet er helt utrolig. Det er ambisiøst av en gruppe leger å være med på dette. En stor takk til dem! Hadde nå dette virkelig hvert et typisk eksempel på helsevesenet. Her er et sted brukere blir satt i fokus! Behovet er helt tydlig stort og jeg håper at dere alle får lønn for strevet, enten økonomisk eller som en personlig tilfredstillelse.

Til pratimoksa.

Det er interessant å være lege i dette forumet ved siden av å drive vanlig praksis. Det er en helt ny måte å kommunisere på, tydelig at enkelte pinlige ting er lettere å spørre om anonymt enn overfor legen direkte. Videre er det lærerikt å se hvordan pasienter hjelper og svarer hverandre. Jeg må jo innimellom også slå opp i bøker eller på internett for å finne svar, så min kunnskap øker også.

Informasjon via Internett erstatter ikke en legekonsultasjon. For en sikker

vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet bør du derfor rådføre deg

med legen din.

Vennlig hilsen Spesialist i allmennmedisin og idrettslege.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...