Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!! Jeg har over lengre tid fundert på et spørsmål, men aldri funnet noe ordentlig svar, og håper dere kan hjelpe meg. Da jeg for et par år siden, traff en jente som hyppig drev og datet gutter, men aldri hadde sex med dem.. Hun hadde allerede en kjæreste samtidig som hun datet disse guttene… Det jeg ikke skjønner er hvorfor hun drev på med dette.. hvorfor date gutter som hun ikke ønsket å ha sex med, (bare kose å kline) samtidig som hun allerede hadde kjæreste?? Jeg hadde skjønt det om hun hadde hatt sex med dem. Hun var 19-20 år da dette skjedde..

Hilsen Peder

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/176408-narref/
Del på andre sider

Fortsetter under...

takk for svar, men hun fortalte alltid hvor mye hun savnet sex, ettersom kjæresten var borte i et halvt år, da jeg traff henne..

Jeg kan forstå det.

Ikke at hun dater mens hun har kjæreste altså,men det med at det bare blir kos og klining av det.

Jeg er slik selv.Når jeg var singel så klart.

Da ble det kun kos og klining selv om jeg savnet sex innimellom.For meg gikk grensen der.Tiltross for at jeg var singel.Tilfeldig sex gir ingen verdens ting for meg.Til slikt må jeg være i et parforhold.

Hun burdee jo ikke drevet det slik så klart,det er ikke rett ovenfor kjæresten.

Jeg ser på klining som utroskap,selv om det ikke ender i sex.

Hun har tydeligvis ikke det samme synet på det.Og hun er neppe alene om den.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/176408-narref/#findComment-1178524
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...