Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei.

Satt inn levinova for to og en halv mnd siden. Hadde veldig vondt i flere dager etterpå. Har også fått mer og mer vondt i forkant av menstruasjonen, det hadde jeg ikke før jeg satt in spiral, kun litt ubehag. I dag startet det på morraen, og det har blitt verre og verre i løpet av dagen. Nå i kveld måtte jeg ta smertestillende. Siden menstuasjonen ikke har kommet regelmessig vet jeg heller ikke om det er menstuasjonssmerter jeg har nå. Blir nesten litt redd her.

Jeg har også en veldig kløe, noe jeg ha hatt siden sist samleie for tre dager siden. Vi brukte da dildo med glidemiddel.Lurer på om noen vet om dette er normalt,og om det har noen sammenheng mellom levinova og smertene jeg har i underlivet?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/176412-vondt-i-underlivet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

gå til legen!!! en jeg jobber med, fikk den satt inn feil. og hun hadde store smerter. du skal verken ikke kjenne den eller ha noe ubehag med den. har selv hatt den samme spiralen. husk;det er ikke sikker at du får tilbake mensen i det hele tatt. jeg hadde blødning i 10 minutt hver 3. måned.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/176412-vondt-i-underlivet/#findComment-1178657
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...