Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Så fint med et sånt "forum" der vi kan dele erfaringer..

Har prøvd å bli gravid i 8 mnd, men får det ikke til.. Forstår ikke at dette skal være vanskelig.. Har et barn fra før, å den gang skjedde det uten at det var planlagt.. Er så opphengt på å bli gravid at det hele blir bare et stress og et ork. å like skuffet er jeg vær gang mensen kommer... kjedelige greier. Men vi prøver på nytt denne mnd.. Ikke lenge til eggløsning(lurer på å ta en EL-test) så da er det vel håp..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/176420-blir-jeg-gravid-denne-mnd/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lykke til!

Vi har forsøkt i 7 sykluser, og har for tiden en liten pause. Det er fryktelig frustrerende, og jeg hadde ikke i mine villeste fantasier trodd at det skulle ta _så_ lang tid med oss. At andre kunne gå månedsvis og nesten årevis var en ting, men det skulle i hvertfall ikke skje med oss.

Jeg har begynt å tenke litt annerledes nå, kan du si.

Lykke til!

Vi har forsøkt i 7 sykluser, og har for tiden en liten pause. Det er fryktelig frustrerende, og jeg hadde ikke i mine villeste fantasier trodd at det skulle ta _så_ lang tid med oss. At andre kunne gå månedsvis og nesten årevis var en ting, men det skulle i hvertfall ikke skje med oss.

Jeg har begynt å tenke litt annerledes nå, kan du si.

godt det ikke er bare meg..selv om jeg ikke unner noen å slite med dette. Begynner nesten å tvile på at vi er fruktbare, selv om vi begge har barn fra før på hver sin kant..

Vi får bare fortsette å prøve.EL rett rundt hjørnet, men blir et par uker før jeg sikkert vet noe uansett. Lange dager..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...