Gå til innhold

Har 2 uker på å gå ned 5kg

Anbefalte innlegg

Gjest trenger tips
Skrevet

Hvilken metode anbefaler dere? Å ikke spise er uaktelt, men er villig til å spise mindre...

skorpionfisken
Skrevet

Med mindre du har veldig mye å ta av, eller kroppen din har samlet mye vann, så blir det vanskelig.

Men du kan jo begynne. 1-3 kilo er jo bedre enn ingenting.

4-5 små måltider om dagen. Pass på å få proteiner og fiber i alle måltidene. Spis frukt og grønnsaker. Drikk masse vann. Trim daglig, det kan være at om du strammer opp litt, så ser det ut som du har gått ned 5 kilo.

Gjest anbefales ikke
Skrevet

Du kan kanskje klare det hvis du trener et par timer hver dag og bare spiser et egg, et par tomater og 100 gr. cottage cheese daglig. Men regn med at når du begynner å spise normalt igjen, så legger du kg på deg igjen. Kanskje du til og med legger på deg mer enn du gikk ned.

Gjest Dette skal kunne gå bra
Skrevet

Det går fint an! Vil jeg tro.. Selv om det nok er mest vann som forsvinner. Det blir ikke varig vekttap, men det er vel ikke det som er tingen akkurat i dette tilfellet? Du skal sikkert være fin til en spesiell anleding?

Dropp alt som heter sjokolade, drops, potetgull og all usunn mat! Det klarer du i to uker. Spis mye frukt og grønt. Hold deg unna hvitt brød. Bak helst selv! Hold deg unna salt og mye krydder, da dette holder på vannet.

Tren MYE!

Gjest Sinai
Skrevet

Det går fint an! Vil jeg tro.. Selv om det nok er mest vann som forsvinner. Det blir ikke varig vekttap, men det er vel ikke det som er tingen akkurat i dette tilfellet? Du skal sikkert være fin til en spesiell anleding?

Dropp alt som heter sjokolade, drops, potetgull og all usunn mat! Det klarer du i to uker. Spis mye frukt og grønt. Hold deg unna hvitt brød. Bak helst selv! Hold deg unna salt og mye krydder, da dette holder på vannet.

Tren MYE!

Blir man ikke bare litt dvask hvis man går ned så fort?

lalala1365380457
Skrevet

jeg gikk ned 7 kg på 2 uker og vekten har holdt seg (ett år siden nå).hadde ikke så mye jeg skulle ta av heller, ca 5-10kg for å nå idealvekten min (som jeg nå føler jeg har)

følgene metode:

frokost; en brødskive ristet brød med bittelitt jordbærsyltetøy

lunc: salat og 200gr kjøtt

middag: salat og 200gr kjøtt.

noen ganger kan du bytte ut kjøttet med 2 hardkokte egg. varier salaten(=grønn salat, agurk og en halv tomat) med kokt brokkoli/spinat/litt revet gullerot.

kjøttet i matrettene kan være fisk/sjømat, kylling eller annet kjøtt.vær oppfinnsom og varier, da er det mye lettere å fullføre.

unngå all brus. unngå salt.

kaffe og te kan du drikke så mye du vil (uten sukker)!

lalala1365380457
Skrevet

jeg gikk ned 7 kg på 2 uker og vekten har holdt seg (ett år siden nå).hadde ikke så mye jeg skulle ta av heller, ca 5-10kg for å nå idealvekten min (som jeg nå føler jeg har)

følgene metode:

frokost; en brødskive ristet brød med bittelitt jordbærsyltetøy

lunc: salat og 200gr kjøtt

middag: salat og 200gr kjøtt.

noen ganger kan du bytte ut kjøttet med 2 hardkokte egg. varier salaten(=grønn salat, agurk og en halv tomat) med kokt brokkoli/spinat/litt revet gullerot.

kjøttet i matrettene kan være fisk/sjømat, kylling eller annet kjøtt.vær oppfinnsom og varier, da er det mye lettere å fullføre.

unngå all brus. unngå salt.

kaffe og te kan du drikke så mye du vil (uten sukker)!

forresten veldig viktig at du spiser brokkoli isteden for salat et par ganger, er med på å fjerne giftstoffer fra kroppen som man får når fett forbrennes så raskt.

gammel røy
Skrevet

Kutt ut fet snacks, brus og søtsaker. Spis ca. fire måltider med sunn kost, kanskje noe reduserte prosjoner. Gå turer à min. 30 min. 3 - 4 dager i uka, evt. annen form for trening som er tilsvarende. På denne "kuren" mista jeg 5 kg i løpet av snaue to uker.

Lykke til!

Gjest virket for meg ;-)
Skrevet

Få kjæresten din til å gjøre det slutt med deg i dag.

Gjest deMona
Skrevet

HEI!

Mitt råd er: Gå og kjøp deg Fedon-boka. Les den og prøv å følge hans teori.

Jeg gjorde dette, jeg gikk ned 10 kilo på to uker!! Og jeg trente ikke noe som helst. Kjempedeilig å bare se kiloene rase av, helt fra de første 3 dagene. Drikk masse vann med sitron.

Da jeg hadde gått ned 10 kilo så sa det stopp. Derfor klarte jeg ikk eå fortsette dietten, for det var ikke noe som motiverte meg. Men det viste seg å ikke være nødvendig. Dette er nå et år siden, og etter at jeg begynte å spise helt normalt (masse snop osv) har jeg bare gått opp 4 av de 10 kiloene.

Lykke til!

fei1365380229
Skrevet

HEI!

Mitt råd er: Gå og kjøp deg Fedon-boka. Les den og prøv å følge hans teori.

Jeg gjorde dette, jeg gikk ned 10 kilo på to uker!! Og jeg trente ikke noe som helst. Kjempedeilig å bare se kiloene rase av, helt fra de første 3 dagene. Drikk masse vann med sitron.

Da jeg hadde gått ned 10 kilo så sa det stopp. Derfor klarte jeg ikk eå fortsette dietten, for det var ikke noe som motiverte meg. Men det viste seg å ikke være nødvendig. Dette er nå et år siden, og etter at jeg begynte å spise helt normalt (masse snop osv) har jeg bare gått opp 4 av de 10 kiloene.

Lykke til!

Dette kan jeg overhodet ikke tro på. Da må du ha veid 150 kg eller noe sånt i utgangspunktet. Jeg hadde ikke gått ned 10 kg om jeg hadde levd på vann i 2 uker.

Skrevet

Dette kan jeg overhodet ikke tro på. Da må du ha veid 150 kg eller noe sånt i utgangspunktet. Jeg hadde ikke gått ned 10 kg om jeg hadde levd på vann i 2 uker.

Hun skrev vel noe om å følge fedon-opplegget da, ikke bare drikke vann?

Gjest Calóni
Skrevet

Hvorfor må du gå ned akkurat 5 kilo på to uker? Er det innen en viss tid at du må veie akkurat det og det? Jeg kjenner det igjen fra konkurranser jeg er med i, hvor det er innveing. Da er det ikke noe problem å gå ned 5 kilo på to uker, men det er ikke nødvendigvis slik at vekten holder seg nede. Så dersom det er noe slikt, og det ikke er farlig om du går opp igjen, så skal det vel ikke være noe problem. Men det kan være vanskelig å miste 5 kilo så fort, og så satse på at det holder seg stabilt.

fei1365380229
Skrevet

Hun skrev vel noe om å følge fedon-opplegget da, ikke bare drikke vann?

Ja jeg så det. Jeg fulgte også Fedon, men gikk opp. Nå har jeg begynt å telle kcal og i tillegg følge "nesten" Fedon, ikke hvitt brød, ikke pasta, poteter og ris og sukker.

Ligger på rundt 1200 kcal om dagen, trener 4 ganger i uken, men ikke mer enn 45-60 minutter. Går ned kanskje 1 kg i måneden.

Jeg har ingen tro på at man kan gå ned 10 kg på 2 UKER - hvis man ikke er alvorlig syk. De på tjukkholmen gikk jo ikke engang ned så mye og de var tjukke.

Skrevet

Mulig du klarer det hvis du greier å bare drikke Nutrilett e.l i 2 uker, men da må du ikke innbille deg at de kiloene du mister forblir borte den dagen du begynner å spise normalt igjen!

Skrevet

Ja jeg så det. Jeg fulgte også Fedon, men gikk opp. Nå har jeg begynt å telle kcal og i tillegg følge "nesten" Fedon, ikke hvitt brød, ikke pasta, poteter og ris og sukker.

Ligger på rundt 1200 kcal om dagen, trener 4 ganger i uken, men ikke mer enn 45-60 minutter. Går ned kanskje 1 kg i måneden.

Jeg har ingen tro på at man kan gå ned 10 kg på 2 UKER - hvis man ikke er alvorlig syk. De på tjukkholmen gikk jo ikke engang ned så mye og de var tjukke.

Ihvertfall ikke 10 kilo fett.

10 kilo fett = 90000 kalorier, delt på 14 dager blir over 6000 kalorier i MINUS - hver dag !

Da skal du ha et solid inntak på forhånd, for å kunne kutte ut nok.

fei1365380229
Skrevet

Ihvertfall ikke 10 kilo fett.

10 kilo fett = 90000 kalorier, delt på 14 dager blir over 6000 kalorier i MINUS - hver dag !

Da skal du ha et solid inntak på forhånd, for å kunne kutte ut nok.

Åååå... den som hadde en slik forbrenning du. Jeg skal ligge på rundt 1900 kcal for å holde meg der jeg er. Da blir rundt 1200 kcal det jeg kan ha i meg for å gå ned noe, men prøver å trene for å kunne "skeie" ut med litt rødvin i helgen :)

Gjest forskjellig ja
Skrevet

Da må du sannsynligvis skeie kraftig ut i helga hvis du bare går ned 1 kg i mnd. På samme "diett" med trening går jeg ned 4 kg i mnd. Og jeg har ikke mye ekstra å ta av.

fei1365380229
Skrevet

Da må du sannsynligvis skeie kraftig ut i helga hvis du bare går ned 1 kg i mnd. På samme "diett" med trening går jeg ned 4 kg i mnd. Og jeg har ikke mye ekstra å ta av.

Nei, jeg gjør overhodet ikke det, men jeg går på kraftige doser kortison så jeg håper det er derfor for jeg blir veldig fortvilet når jeg er så flink.

Alle sier at jeg ikke kan regne med å gå ned noe på kortison, men jeg VIL ikke høre :(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...