Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg venter på mensen for å prøve ICSI i natrulig syklus, men den kommer ikke Jeg var sikker på at jeg var blitt gravid, men tok 2 tester i går og de var negative Hvorfor kommer den ikke. Pleier alltid å være presis. Skulle hatt den 3/3. Jeg var overstimulert i januar og måtte avbryte et ISCI forsøk for andre gang. Hadde over 40 egg begge gangene. Fikk mensen for i februar og den 3/3 er det 28 dager siden. Kan det utsettes pga av overstimuleringen. Kan det ha skjedd noe galt?? Cyste?? Sist gang jeg var overstimulert så har mensen kommer 28 dager etter mensen etter den rett etter overstimuleringen. Kan jeg være gravid?? Hva gjør jeg??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/176450-kan-jeg-v%C3%A6re-gravid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

jeg måtte avbryte vårt forrige forsøk, det var også et ICSI. Men vi hadde bare kommet til å skulle begynne på spøryter.

Mensen min kom ikke før etter 43 dager. Så jeg tror kanskje at du bare skal ta det med ro. Jeg vet det er lettere sagt, enn gjort. Jeg var nok like nervøs som deg.

Lykke til med neste forsøk.

klem

Hei,

jeg måtte avbryte vårt forrige forsøk, det var også et ICSI. Men vi hadde bare kommet til å skulle begynne på spøryter.

Mensen min kom ikke før etter 43 dager. Så jeg tror kanskje at du bare skal ta det med ro. Jeg vet det er lettere sagt, enn gjort. Jeg var nok like nervøs som deg.

Lykke til med neste forsøk.

klem

Hei

Jeg har hatt to avbrutte forsøk. Mensen har kommet nøyaktig, men jeg blir så altfor overstimulert. Begge gangene har mensen kommet innen en uke, men dette er denne mensen etter det igjen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...