Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hallo,

jeg må bare dele min spenning med flere.

Vi har nå hatt vårt 3. og siste ICSI forsøk. Og jeg har i dag vært på Riksen for å ta blodprøve for å se om denne er neg. eller pos. Håper selvfølgelig på det siste......

Som sagt er dette vårt siste forsøk. Og dessverre hadde vi bare det siste på Riksen. De to første hadde vi på Ullevål. Ikke veldig fornøyd. Er enig med flere, nå etter min erfaring med Riksen. At vi føler oss som samlebånd-pasienter på Ullevål. Så hadde det blitt flere forsøk, så hadde de blitt på Riksen.

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/176455-venter-i-spenning/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ønsker deg masse lykke til. Er også veldig fornøyd med Riksen hvor vi har hatt alle våre forsøk. Er nå gravid i uke 8 etter Tin forsøk (fra 2.søskenforsøk).

Du har kanskje fått svar nå? Spennende.

klem zabo

Hei,

ja nå har vi fått svar. Og det var ikke akkurat det svaret vi ville ha. Men som sagt, blodprøven var negativ. Men, men..... det er slik som skjer. SÅ nå tror jeg vi er ferdige for en stund. Vi har nå bestemt oss for å adoptere et lite barn. Så da får vi jo se hva tiden viser.

Lykke til videre med graviditeten.

klem :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/176455-venter-i-spenning/#findComment-1179938
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...