kvakker Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 Jeg er i et feil forhold. Men noe binder oss sammen.Uten at vi vet hva det er. Han har prøvd å glemme meg,jeg har prøvd å glemme ham.Uten å lykkes. Men vi funker ikke sammen.Det er håpløst. Jeg har kommet i en form for reesignasjon.Jeg tenker som så,at jeg kommer meg jo ikke bort uansett.Så hvorfor ikke prøve å gjøre det beste av det. Kan komunikasjon læres?Kan interesser og syn møtes? Vi deler ingen av disse tingene.Vi har ikke noe til felles. Men vi kommer ikke videre,vi henger sammen uten å vite hva det er som gjør det. Vi er to rake motsetninger på alle områder. Dette er nå fjerde gangen vi er sammen.Skjønner ikke at vi gidder å prøve engang. Kan alt læres? 0 Siter
trissie Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 Veldig morsomt å lese Mars og Venus-bøkene :-) De har en skikkelig god måte å tilnærme seg mulighetene på. Les dem for å forstå deg selv, og hvordan dere påvirker hverandre. Vi har hat enormt utbytte av å forstå kommunikasjonen i et samliv 0 Siter
kvakker Skrevet 9. mars 2005 Forfatter Skrevet 9. mars 2005 Veldig morsomt å lese Mars og Venus-bøkene :-) De har en skikkelig god måte å tilnærme seg mulighetene på. Les dem for å forstå deg selv, og hvordan dere påvirker hverandre. Vi har hat enormt utbytte av å forstå kommunikasjonen i et samliv Takk for tipset:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.