Gå til innhold

Skal ha mens ca 14 mars..

Anbefalte innlegg

Gjest Frustrert Frue 2

Jeg skal ha mens ca 14 mars, og ønsker inderlig å være gravid.

Foreløpig har jeg ingen symptomer....

Ingen "tegn" i kroppen som forteller meg at det er noe på gang.

Hvordan opplever dere andre det?

Kjenner dere noe på kroppen etter bare noen dager - eller tar sånt tid?

Er redd jeg ikke er gravid, siden jeg ikke kjenner noen endringer i kroppen...

Når synes dere jeg bør ta en test?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/176479-skal-ha-mens-ca-14-mars/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjente ikke noe til at jeg var gravid før jeg visste det og var i uke 5.... testet positivt dagen etter mensen skulle kommet, 4+1.

Du burde vente par dager etter du skulle hatt mensne med å teste, i hvert fall en dag over... Hvis du klarer å vente! ; ) vet hvor slitsomt det er å bare tenke baby, graviditet, tegn, mensen, EL osv. hele tiden.. men prøv å slappe av, ikke stress så mye med det. Ikke let etter tegn, ikke tell dager - bare skriv opp når du får mensen, og regn uty ca. EL og peis på. jeg ble gravid når jeg kutta ut å stresse og mase med det..

Lykke til.

Jeg kjente ikke noe til at jeg var gravid før jeg visste det og var i uke 5.... testet positivt dagen etter mensen skulle kommet, 4+1.

Du burde vente par dager etter du skulle hatt mensne med å teste, i hvert fall en dag over... Hvis du klarer å vente! ; ) vet hvor slitsomt det er å bare tenke baby, graviditet, tegn, mensen, EL osv. hele tiden.. men prøv å slappe av, ikke stress så mye med det. Ikke let etter tegn, ikke tell dager - bare skriv opp når du får mensen, og regn uty ca. EL og peis på. jeg ble gravid når jeg kutta ut å stresse og mase med det..

Lykke til.

Sånn tenker jeg også nå, men jeg har kjøpt inn el-tester likevel. Men tankegangen min er helt annerledes, jeg stresser mye mindre enn tidligere. Kanskje det er pga forsikringer fra legen, det er godt mulig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...