Gjest Frustrert Frue 2 Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 Jeg skal ha mens ca 14 mars, og ønsker inderlig å være gravid. Foreløpig har jeg ingen symptomer.... Ingen "tegn" i kroppen som forteller meg at det er noe på gang. Hvordan opplever dere andre det? Kjenner dere noe på kroppen etter bare noen dager - eller tar sånt tid? Er redd jeg ikke er gravid, siden jeg ikke kjenner noen endringer i kroppen... Når synes dere jeg bør ta en test? 0 Siter
Spirello Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 Jeg kjente ikke noe til at jeg var gravid før jeg visste det og var i uke 5.... testet positivt dagen etter mensen skulle kommet, 4+1. Du burde vente par dager etter du skulle hatt mensne med å teste, i hvert fall en dag over... Hvis du klarer å vente! ; ) vet hvor slitsomt det er å bare tenke baby, graviditet, tegn, mensen, EL osv. hele tiden.. men prøv å slappe av, ikke stress så mye med det. Ikke let etter tegn, ikke tell dager - bare skriv opp når du får mensen, og regn uty ca. EL og peis på. jeg ble gravid når jeg kutta ut å stresse og mase med det.. Lykke til. 0 Siter
cecily Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 Jeg kjente ikke noe til at jeg var gravid før jeg visste det og var i uke 5.... testet positivt dagen etter mensen skulle kommet, 4+1. Du burde vente par dager etter du skulle hatt mensne med å teste, i hvert fall en dag over... Hvis du klarer å vente! ; ) vet hvor slitsomt det er å bare tenke baby, graviditet, tegn, mensen, EL osv. hele tiden.. men prøv å slappe av, ikke stress så mye med det. Ikke let etter tegn, ikke tell dager - bare skriv opp når du får mensen, og regn uty ca. EL og peis på. jeg ble gravid når jeg kutta ut å stresse og mase med det.. Lykke til. Sånn tenker jeg også nå, men jeg har kjøpt inn el-tester likevel. Men tankegangen min er helt annerledes, jeg stresser mye mindre enn tidligere. Kanskje det er pga forsikringer fra legen, det er godt mulig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.