Gå til innhold

Hvis dere gikk til sengs med en gutt..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest ileostomi

Tror jeg hadde prøvd å holde ansikt. Men hadde vel likt å vite det på forhånd.

Men ser det ikke ganske pent ut da? Jeg har akkurat overtalt en kompis til å gjøre det. Jeg ville nok hatt sex med ham etterpå uten problem.

Det kommer helt ann på hva en er vant til å se. Min kompis bruker en mindre pose som er hudfarget når han er på stranda etc.(man kan da ikke se at han har stomi med mindre man er trent i yrket) Også kommer det ann på kroppsformen. Noen stomier synes bedre hvis man er overvektig.

men jeg er helt enig med dere som svarer, at dette er noe man må forberede en partner på. Selv om dette er naturlig for oss, kan man ikke regne med at en tilfeldig partner vil føle det samme

Det kommer helt ann på hva en er vant til å se. Min kompis bruker en mindre pose som er hudfarget når han er på stranda etc.(man kan da ikke se at han har stomi med mindre man er trent i yrket) Også kommer det ann på kroppsformen. Noen stomier synes bedre hvis man er overvektig.

men jeg er helt enig med dere som svarer, at dette er noe man må forberede en partner på. Selv om dette er naturlig for oss, kan man ikke regne med at en tilfeldig partner vil føle det samme

siden noen vil ha sex med deg, synes de jo du er en kjekk kar, og de vil jo sikkert ikke såre deg på noen måte.

ang. noe på skolen, skulle jeg brette opp buksa til knærne på en fyr for noe med leggene (samma det)... han kom fra utlandet, så sa han heldigvis før jeg brettet opp at han hadde vært utsatt for ei mine eller noe. flaks for meg at jeg var forberedt, for når jeg bretta opp, hadde han svarte splinter over hele foten (hvis det ikke bare var dødt vev).

men uansett: poenget er at hvis han ikke hadde sagt det, hadde jeg nok skvatt litt til. gla han sa det, så slapp jeg å "såre" med en eventuell reaksjon på synet.

siden noen vil ha sex med deg, synes de jo du er en kjekk kar, og de vil jo sikkert ikke såre deg på noen måte.

ang. noe på skolen, skulle jeg brette opp buksa til knærne på en fyr for noe med leggene (samma det)... han kom fra utlandet, så sa han heldigvis før jeg brettet opp at han hadde vært utsatt for ei mine eller noe. flaks for meg at jeg var forberedt, for når jeg bretta opp, hadde han svarte splinter over hele foten (hvis det ikke bare var dødt vev).

men uansett: poenget er at hvis han ikke hadde sagt det, hadde jeg nok skvatt litt til. gla han sa det, så slapp jeg å "såre" med en eventuell reaksjon på synet.

P.S. hvordan i huleste navn og helligdager bøyes "å skvette"????

å skvette (?),nå skvetter jeg, i går skvatt jeg, har ??skvettet??, har skvuttet?? (et eller annet), hadde skvuttet??

har liksom alltid lurt på dette...

Gjest nickedokka

å skvette (?),nå skvetter jeg, i går skvatt jeg, har ??skvettet??, har skvuttet?? (et eller annet), hadde skvuttet??

Har skvuttet?

Gjest malun

http://www.dokpro.uio.no/perl/ordboksoek/ordbok.cgi?OPP=skvette&bokmaal=S%F8k+i+Bokm%E5lsordboka&ordbok=bokmaal&alfabet=n&renset=j

Annonse

• 1 måned senere...
fuji1365380447

Akkurat det har skjedd med meg en gang. Jeg var forelsket i en gutt, og da vi hadde sex så oppdaget jeg plutselig at han var stomioperert.

Jeg var så forelsket og kåt at jeg tenkte ikke noe særlig mer på det. Gikk bare til saken og hadde den beste sexen jeg hadde hatt til da!

For meg var det helt uproblematisk - det var gutten jeg var forelsket i.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...