Gå til innhold

hvor lang tid før sex sammen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• gammel røy

4

• Mary Poppins

3

• cecily

3

• Luna21365380663

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest nameless

Det tok en liten kveld, det. Vi var ikke kjærester offisielt heller, men i ettertid regner vi at vi ble det den dagen.

høh...

har bare merket det at mange haster seg sånn... vi ventet nærmere ett år, og jeg vil tro jeg vil vente like lenge om jeg får ny kjærest noen gang.

rart...eller kanskje det er jeg som er rar :)

høh...

har bare merket det at mange haster seg sånn... vi ventet nærmere ett år, og jeg vil tro jeg vil vente like lenge om jeg får ny kjærest noen gang.

Deg om det.

Vi hadde lyst til å ha sex med en eneste gang, og det var helt fint for meg. Det hadde til og med vært helt fint selv om vi ikke skulle blitt kjærester etterpå også, misforstå meg rett. Har begge lyst og vettet er intakt, så hvorfor vente sier jeg.

Men for all del, det plager meg ikke at noen venter med sex. Flott for dem det funker for.

Gjest lindre

høh...

Hvordan greier du/dere det da? Dere går jo glipp av all forelskelses sexen da..

Når man er nyforeslket og nysammen så er da det eneste man gjør, å elske, overalt, nårsomhelst osv..

Annonse

Annonse

"Som regel har folk sex FØR de kan defineres som et par."

"Som regel.." ??? Stemmer overhodet ikkke med _min_ verden...

Klart folk som etterhvert blir definert, både av seg selv og andre, som et par, har hatt en del sex før de kommer så langt. Men som ellers, ingen regel uten unntak.

Vi hadde sex ganske snart tror jeg, men jeg er temmelig sikker på at vi ventet omtrent ett år (jada, 12 mnd!) før vi knullet. Vi var bare 16 da vi ble i lag og jeg husker jeg ville vente en stund med akkurat det.

Hadde nok ikke vært i dag nei... ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...