Gå til innhold

hvor lang tid før sex sammen?

Anbefalte innlegg

Gjest midia

Tror det varierer veldig. Har selv aldri ventet veldig lenge. Noen uker. Det var fint det også. Bli kjent først.

Ett år høres for meg helt absurd ut, men det er meg. Hvorfor vente så lenge med noe som er så viktig og godt?

Noen starter kjærlighetslivet så tidlig at de ennå ikke er lovlige. Derfor må de vente.(som feks meg)

Fortsetter under...

• Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• gammel røy

4

• Mary Poppins

3

• cecily

3

• Luna21365380663

3

Mest aktive i denne tråden

høh...

har bare merket det at mange haster seg sånn... vi ventet nærmere ett år, og jeg vil tro jeg vil vente like lenge om jeg får ny kjærest noen gang.

rart...eller kanskje det er jeg som er rar :)

....hvorfor i all verden skal du vente så lenge med å gjøre noe som er så deilig med en du bryr deg om og er glad i....?

Venter du kun for å vente, eller hva....?

høh...

har bare merket det at mange haster seg sånn... vi ventet nærmere ett år, og jeg vil tro jeg vil vente like lenge om jeg får ny kjærest noen gang.

rart...eller kanskje det er jeg som er rar :)

"har bare merket det at mange haster seg sånn..."

Det kommer vel litt an på om man er av den oppfatningen at sex er noe så voldsomt spesiellt, hellig etc. etc. Selv har jeg vel aldri syntes at det var så "big deal".

"............................"

Luna21365380663

Vi var sammen i en liten uke før vi hadde sex. Jeg hadde ikke vært sammen med noen før, eller ligget/rørt en gutts kjønnsorgan før.

Jeg sugde han etter noen dager, visste ikke hvordan man ronket noen.. hehe.. tenkte at det ikke var så vanskelig å suge noen.. Så gjorde han det slutt med meg rett etterpå. Så begynte vi å ha litt sex, og nå er vi gift.

Annonse

Gjest nameless

Tror det varierer veldig. Har selv aldri ventet veldig lenge. Noen uker. Det var fint det også. Bli kjent først.

Ett år høres for meg helt absurd ut, men det er meg. Hvorfor vente så lenge med noe som er så viktig og godt?

for meg var det big deal. har selv venninner som ikke har ventet, og har slitt pga at de har følt seg skitne.

jeg er heldig som har hatt en enorm (ble jo nesten helskrudd av den) forelskelse, og når vi først åpnet elskovsreiret, eksploderte vi! så jeg vil ikke si at vi har gått glipp av noe som helst.

alle har sin rytme, og jeg mener det ideelle ville vært å hatt få sexpartnere når jeg blir gammel.

Gjest Veldig uerfaren og redd.

Vi var sammen i en liten uke før vi hadde sex. Jeg hadde ikke vært sammen med noen før, eller ligget/rørt en gutts kjønnsorgan før.

Jeg sugde han etter noen dager, visste ikke hvordan man ronket noen.. hehe.. tenkte at det ikke var så vanskelig å suge noen.. Så gjorde han det slutt med meg rett etterpå. Så begynte vi å ha litt sex, og nå er vi gift.

Jeg vet hverken hvordan man suger noen, eller runker noen :-( Jeg er skikkelig uerfaren. Så hva gjorde du? Bare prøvde deg frem?

Gjest Uvanlig vanlig jente

"Som regel har folk sex FØR de kan defineres som et par."

"Som regel.." ??? Stemmer overhodet ikkke med _min_ verden...

Det er nok ikke vanlig hvis man er 17, men kanskje mer vanlig hvis man er 25...

Eller.. Egentlig tror jeg ikke vi kan si hva som er vanlig og ikke vanlig, vi er så forskjellige der også. Og forholdene starter forskjellig.

gammel røy

Klart folk som etterhvert blir definert, både av seg selv og andre, som et par, har hatt en del sex før de kommer så langt. Men som ellers, ingen regel uten unntak.

Nei, selvsagt ingen regel uten unntak. Men her snakket jeg ikke bare for meg selv, altså. ;)

gammel røy

Det er nok ikke vanlig hvis man er 17, men kanskje mer vanlig hvis man er 25...

Eller.. Egentlig tror jeg ikke vi kan si hva som er vanlig og ikke vanlig, vi er så forskjellige der også. Og forholdene starter forskjellig.

Du har nok rett i at det er vanskelig å generalisere her. :)

Annonse

Luna21365380663

Jeg vet hverken hvordan man suger noen, eller runker noen :-( Jeg er skikkelig uerfaren. Så hva gjorde du? Bare prøvde deg frem?

Eh.. jeg bare åpnet munnen og tok den inn, jeg.. Har jo i ettertid skjønt at jeg gjorde noen småfeil, men det virket ikke sånn akkurat da.. hehe.. Og når han kom, visste jeg ikke om jeg ville svelge eller ikke, så jeg bare tok bort munnen og satt og så på.. hihi.. Det var gøy,det..

Gjest Ekkelt da?

Eh.. jeg bare åpnet munnen og tok den inn, jeg.. Har jo i ettertid skjønt at jeg gjorde noen småfeil, men det virket ikke sånn akkurat da.. hehe.. Og når han kom, visste jeg ikke om jeg ville svelge eller ikke, så jeg bare tok bort munnen og satt og så på.. hihi.. Det var gøy,det..

Er det ikke litt ekkelt med sæden i munnen?

Luna21365380663

Er det ikke litt ekkelt med sæden i munnen?

Eh.. det kommer vel an på hvem du spør. Jeg tok jo ikke sæden i munnen første gangen.. Smaken kommer an på hva gutten har drukket/spist, visstnok. Tror ikke sterkt krydder og kaffe er bra, men honning og melk er bra. Tror jeg.. husker ikke helt. Det smaker jo ikke fantastisk, (som sjokolade..), men heller ikke fy og fysj (som avføringsmiddel..) Smaken varierer fra gutt til gutt, go fra dag til dag, og fra kvinne til kvinne (evt den munnen som skal svelge/ta imot)..

Gjest malun

"Som regel har folk sex FØR de kan defineres som et par."

"Som regel.." ??? Stemmer overhodet ikkke med _min_ verden...

Det stemmer godt med min verden. Men det er åpenbart at det finnes svært forskjellige verdener, skal man dømme etter denne tråden. ;o)

gammel røy

Det stemmer godt med min verden. Men det er åpenbart at det finnes svært forskjellige verdener, skal man dømme etter denne tråden. ;o)

"Men det er åpenbart at det finnes svært forskjellige verdener, skal man dømme etter denne tråden."

Det tror jeg trygt man kan si. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...