Gå til innhold

hvordan glede sin kjære

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest anonymus

hei.

*jeg blir veldig glad når typen lager middag, mer lys på bordet, gjerne fyr i peisen/ovnen, lager/kjøper dessert til;)

*strø røde roser fra inngangsdøren til soverommet, eller til sofaen;)

*inviter henne med på en romantisk middag ute, med en spasertur etterpå/før

*lag til en skikkelig romantisk stemning,med lys og oljer/dufter, og gi henne massasje(dette såklart kun om du liker og massere;) )

lykke til,og håper du får til noe spennende/romantisk:)

det er så kos å lese om gutter som vil glede kjæresten sin;)

gammel røy

Lag i stand et deilig fargebad til henne - eller begge to.(fås kjøpt på Kondomeriet bl.a.)

Gi henne sensuell massasje, gjerne med eteriske oljer. (Instruksjonsbok låner du på biblioteket, evt. kjøper i bokhandelen.)

Overrask henne med god middag, dersom du er flink til å lage mat. Be henne ut dersom du ikke er noe særlig til kokk.

Be henne ut på måneskinnstur (på ski eller skøyter, kanskje?), gjerne med kakao i termosen til å varme dere på.

Gi henne en "bli ny"-dag på et SPA - senter.

Trenger du mer?

Gjest lykke til

Det beste du kan gjøre er sånne småting,som ikke trenger noe planlegging og ikke er no spesielt. Kanskje du allerede gjør det... Kjæresten min er veldig flikt til det. F.eks. Når jeg drar på jobb,så kysser han meg, og ønsker meg en god dag, så ringer han i løpet av dagen for å si at han elsker meg, og når jeg kommer hjem spør han meg alltid om jeg er trøtt. Han kysser, klemmer meg, tilfredtiller meg.. Rett og slett, gir meg oppmerksomeht og får meg til å føle meg vel...

Du kan også eventuelt kjøpe noe sexy undertøy til henne, eller kanskje forandre noe hos deg selv? Ny frisyre, eller begynne å trene hvis du allerede ikke gjøre det? Det er å mye. Du har også fått gode tips av andre her...

Lips1365380508

Du kan lage en scrap-book, av dere. Siden dere har vært sammen så lenge, så har dere sikkert masse bilder og minner, og det kan du lime inn i en bok og skrive små notater,kanskje dikt. Det vil minne henne på hva dere har, og hvor mye glede dere har opplevd sammen ;o)

Kanskje du også kan (hvis du har råd) bestille en romantisk ferie til dere, f.eks Paris, eller Venezia...

Du kan lage en scrap-book, av dere. Siden dere har vært sammen så lenge, så har dere sikkert masse bilder og minner, og det kan du lime inn i en bok og skrive små notater,kanskje dikt. Det vil minne henne på hva dere har, og hvor mye glede dere har opplevd sammen ;o)

Kanskje du også kan (hvis du har råd) bestille en romantisk ferie til dere, f.eks Paris, eller Venezia...

Tusen takk for gode tips :) Dette med å lage en bok med mange bilder er faktisk noe jeg holder på med. Har sendt inn en del digitalebilder som jeg skal hente i morgen. Så var jeg tenkt å lime dem inn i en bok og skrive litt til henne :)

Annonse

Mannen til søsteren min er veldig flink til å lage små oppmerksomheter til henne. Stadig finner hun små hjerteformede post-it lapper med enkle kjærlighetserklæringer på kjøleskapdøra, speilet på badet osv. Hun blir like begeistret hver gang!

Av og til i helgene overrasker han henne med en bedre middag og yndlingsvinen hennes. Han fyrer opp i peisen, tenner lys og pynter bordet. Hun føler seg som en prinsesse.

På ukedagene er han flink til å se hva som trengs å gjøres. Han tar med klær til vaskeriet, rydder etter barna og handler inn. Søsteren min får fortsatt stjerner i øynene når hun snakker om mannen sin. De har vært sammen siden de var 16 og 17 år gamle. Det er 20 år siden det nå.

Gjest ex-bridget

Jeg setter mer pris på de små tingene i hverdagen enn det som er "tillaget" hvis du skjønner hva jeg mener.

Min kjære er nok veldig lik mannen som beskrives i innlegget til maire her. Og det skal ikke så mye til, bare "vær tilstede" i hverdagen og gjør hverdagslige/huslige ting uten å lage noe nummer ut av det. Men gjør det for å bidra i fellesskapet.

Og sånne små post-it lapper får jeg også innimellom og det er kjempekos.

Eller et lite kort på nattbordet når jeg våkner. Eller bare rett og slett et digert uventet kyss mens vi er på butikken eller noe hvor han sier at han elsker meg.

Sånne små ting i hverdagen er gull verdt !

Gjest blenda

Mannen til søsteren min er veldig flink til å lage små oppmerksomheter til henne. Stadig finner hun små hjerteformede post-it lapper med enkle kjærlighetserklæringer på kjøleskapdøra, speilet på badet osv. Hun blir like begeistret hver gang!

Av og til i helgene overrasker han henne med en bedre middag og yndlingsvinen hennes. Han fyrer opp i peisen, tenner lys og pynter bordet. Hun føler seg som en prinsesse.

På ukedagene er han flink til å se hva som trengs å gjøres. Han tar med klær til vaskeriet, rydder etter barna og handler inn. Søsteren min får fortsatt stjerner i øynene når hun snakker om mannen sin. De har vært sammen siden de var 16 og 17 år gamle. Det er 20 år siden det nå.

Bortsett fra at han tar med klær til vaskeriet, hørtes han søt ut.

;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...