Gå til innhold

personlig fruktbarhetscomputer, (Pearly, Ladycomp)?

Anbefalte innlegg

Gjest milly82

Er det noen som har erfaring med Pearly eller ladycomp? Fungerer det, og er det så sikkert som produsenten sier? Jeg har veldig lyst til å prøve det, men siden de er veldig dyre er jeg litt redd for å kjøpe noe som kanskje ikke fungerer.... det virker liksom "for godt til å være sant"...

Fortsetter under...

Gjest Laura83

Heisann

Jeg har selv ingen erfaring med dette, men jeg har en venninne som har brukt ladycomp i over et år nå. Hun syntes det virket kjempebra helt til hun for en måned siden ble gravid... Men da hadde hun riktig nok brukt den feil... Så om du vil prøve det er jo opp til deg, men da må du følge bruksanvisningen nøye.

Gjest meg i dag

Heisann

Jeg har selv ingen erfaring med dette, men jeg har en venninne som har brukt ladycomp i over et år nå. Hun syntes det virket kjempebra helt til hun for en måned siden ble gravid... Men da hadde hun riktig nok brukt den feil... Så om du vil prøve det er jo opp til deg, men da må du følge bruksanvisningen nøye.

mange gutter tar det som en selvfølge at jenter går på p-piller eller lignende, og nekter å bruke kondom. men det er jo det eneste alternativet for dem, og sikkert ikke noe særlig godt alternativ heller. men jeg synes det er kjipt å måtte bruke hormoner da...

har sett ladykomp på to ulike legekontor...

finnes det forresten en web-side om forskjellig prevansjon som noen kan anbefale?

mange gutter tar det som en selvfølge at jenter går på p-piller eller lignende, og nekter å bruke kondom. men det er jo det eneste alternativet for dem, og sikkert ikke noe særlig godt alternativ heller. men jeg synes det er kjipt å måtte bruke hormoner da...

finnes det forresten en web-side om forskjellig prevansjon som noen kan anbefale?

www.prevensjon.net

Eller så kan du jo søke på google.com da... ;-)

Gjest milly82

Hei meg i dag

Jeg vil heller ikke ha prevensjon med hormoner, derfor synes jeg det hadde vært flott hvis pearly hadde fungert. Hjemmesiden dems er vartfall: www.buenaventura.no

Gjest meg i dag

Hei meg i dag

Jeg vil heller ikke ha prevensjon med hormoner, derfor synes jeg det hadde vært flott hvis pearly hadde fungert. Hjemmesiden dems er vartfall: www.buenaventura.no

tusen takk. (jeg har også prøvd p-ringen, som har mindre hormoner, men kjæresten synes det ble litt for snedig)

;) fra meg

Annonse

Gjest meg i dag

Hvorfor har han imot p-ringen? Dersom den er i veien ifbm. samleie, så kan den jo tas ut og settes inn igjen etterpå.

æh..

du vet... ;) ehe... det er liksom ikke alltid like kult å si: "bare vent der du; er snart tilbake", for så å måtte stå på badet, ta den ut, vaske den litt, legge den på et papir, så komme inn igjen til min kjære... om du forstår ;)

litt lett å glemme også, når jeg hadde hatt den inne ei stund, så var det ikke noe særlig å bruke tamponger når jeg hadde den også inne (fikk mensen mange dager etter jeg hadde tatt den ut)

har du også prøvd? hva syns du om den? :)

æh..

du vet... ;) ehe... det er liksom ikke alltid like kult å si: "bare vent der du; er snart tilbake", for så å måtte stå på badet, ta den ut, vaske den litt, legge den på et papir, så komme inn igjen til min kjære... om du forstår ;)

litt lett å glemme også, når jeg hadde hatt den inne ei stund, så var det ikke noe særlig å bruke tamponger når jeg hadde den også inne (fikk mensen mange dager etter jeg hadde tatt den ut)

har du også prøvd? hva syns du om den? :)

Ikke verre enn at man har litt papir ved sengen, tar den ut og legger den på papiret, og setter den inn igjen etterpå! :-)

Joda, jeg har prøvd, og var egentlig fornøyd med den sånn sett, men måtte kutte ut hormonelle prevensjonsmetoder pga humørsvingninger mm.

Gjest meg i dag

Ikke verre enn at man har litt papir ved sengen, tar den ut og legger den på papiret, og setter den inn igjen etterpå! :-)

Joda, jeg har prøvd, og var egentlig fornøyd med den sånn sett, men måtte kutte ut hormonelle prevensjonsmetoder pga humørsvingninger mm.

oisann. kanskje derfor jeg er så sur å grinete om dagen ;) neida

eller kanskje det er derfor... *tenker*

går på p-piller selv. så vet jeg at om jeg så skulle slutte, og han skulle gå tilbake til kondom...kanskje det ville blitt mindre sex da. han kan ikke fordra den lukta av kondom, og han vasker hendene som en gal etter han har tatt i den, og mener han lukter kondom hele dagen.

jeg kjenner ikke lukt. men det er jo litt kjipt for gutter, og jeg vil ikke kutte ned på sexen... han sier det er helt greitt om jeg slutter, det er jo min kropp.

går på p-piller selv. så vet jeg at om jeg så skulle slutte, og han skulle gå tilbake til kondom...kanskje det ville blitt mindre sex da. han kan ikke fordra den lukta av kondom, og han vasker hendene som en gal etter han har tatt i den, og mener han lukter kondom hele dagen.

jeg kjenner ikke lukt. men det er jo litt kjipt for gutter, og jeg vil ikke kutte ned på sexen... han sier det er helt greitt om jeg slutter, det er jo min kropp.

Det finnes andre typer kondomer, som ikke inneholder latex. Kanskje de lukter bedre? Eller de med smak? De uten latex heter Durex Avanti (kanskje det også finnes andre).

Se www.durex.no

Gjest meg i dag

hey du... gikk inn på prevansjon.net, der jeg leste om p-pillen uten østrogen, og med bare gestagen.

kanskje du bør prøve den: "Det er hovedsakelig østrogenet i pillen som assosieres med de mest vanlige bivirkningene, som hodepine, kvalme, og humørsvingninger og man håper med dette produktet å eliminere disse problemene."

produktet heter Cerazette, les om det fra menyen til venstre. 174,50 for tre mnd...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...