Gå til innhold

Fortelle om fortida til ny type?

Anbefalte innlegg

Jeg har det siste året hatt en knullekompis, vi har truffet hverandre relativt ofte. Det har aldri vært noen følelser inne i bildet fra noen av oss.

Fikk nettopp høre - og etterhvert bekreftet - at han har satt unge på ei anna berte. Jeg avsluttet forholdet til ham ganske så raskt etter det kom opp i lyset.

Saken er den at jeg og en kar har blitt ganske så interesserte i hverandre, og vi tror at det kan bli noe mer mellom oss.

Problemet er at han er en god venn med min forhenværende knullekompis. Min "nye" aner ingenting om at kompisen hans og jeg har hatt et slikt forhold.

Bør jeg si noe? Vil gjerne fortelle om det, for slike ting ryktes fort på små plasser uansett.

Hvordan ville du tatt det om du fikk vite at den nye dama di hadde vært knullekompis med en av vennene dine?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/176563-fortelle-om-fortida-til-ny-type/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Luna21365380663

Det kommer kanskje litt an på hvor seriøst det er mellom dere, og hvor stor sannsynligheten er for at han kommer til å få vite det relativt raskt av andre.

Hvis det viser seg at det ikke blir noe mellom dere, og du forteller det, må du kunne leve med det, om det enten ikke ble noe mellom dere pga noe annet, eller pga dette (noen kan kanskje trekke seg pga noe slikt, vet ikke jeg..)

Blir dere sammen, ville jeg sagt det, hvis ikke, og han finner det ut (virket som om sjansene for det var store), så kommer han til å tro at du holdt det skjult for han. Forteller du det med en gang dere blir sammen, kan du på en måte bekrefte at dere har sluttet nå, i motsetning til hva du kan hvis han finner ut av det i ettertid.

Hvordan du skal si det, får du finne ut selv.. Ser for meg en romantisk middag, der du sier; "Du, Anders, jeg har vært knullevenn med kompisen din Vidar, jeg..Bare så du vet det altså.. ville bare gjøre deg oppmerksom på det, slik at du hørte det fra meg, og ikke noen andre, ikke det at alle andre enn deg vet om det, altså, men tenkte bare at du skulle vite at det er slutt nå.."osv osv.. :o)

ShitDiddelyDo

Kommer litt an på hvem av kompisene mine hun hadde vært knullekompis med.

Sånn i utgangspunktet ville jeg nok, av en eller annen grunn, ikke trivdes spesielt godt med den situasjonen. Dessuten ville jeg nok ikke tatt det som en selvfølge at kompisen min syntes det var greit, så jeg hadde også vært lojal nok til å snike meg unna deg. I hvert fall sånn i utgangspunktet.

skorpionfisken

Det beste er nok at det kommer fra deg.

Det er jo gode muligheter for at han får vite det via vennen eller andre som har observert noe.

Men jeg vet ikke om jeg hadde vært komfortabel med at min samboer hadde hatt et "knulleforhold" til en av mine veninner. Men jeg er så glad i sambo, at jeg nok hadde ofra venninna og holdt meg litt unna henne.

Annonse

Gjest bin there,done that

Du bør absolutt fortelle ham det.

Jeg har vært i liknende situasjon, bare at samboeren min hadde hatt sex med min venninne lenge før jeg traff ham.

Dette fortalte min veninne meg flere år etter at vi hadde blitt samboere. Jeg hadde hatt pris på å vite om det før eller ikke i det hele tatt.

Gjest Tulling da!

Det kommer kanskje litt an på hvor seriøst det er mellom dere, og hvor stor sannsynligheten er for at han kommer til å få vite det relativt raskt av andre.

Hvis det viser seg at det ikke blir noe mellom dere, og du forteller det, må du kunne leve med det, om det enten ikke ble noe mellom dere pga noe annet, eller pga dette (noen kan kanskje trekke seg pga noe slikt, vet ikke jeg..)

Blir dere sammen, ville jeg sagt det, hvis ikke, og han finner det ut (virket som om sjansene for det var store), så kommer han til å tro at du holdt det skjult for han. Forteller du det med en gang dere blir sammen, kan du på en måte bekrefte at dere har sluttet nå, i motsetning til hva du kan hvis han finner ut av det i ettertid.

Hvordan du skal si det, får du finne ut selv.. Ser for meg en romantisk middag, der du sier; "Du, Anders, jeg har vært knullevenn med kompisen din Vidar, jeg..Bare så du vet det altså.. ville bare gjøre deg oppmerksom på det, slik at du hørte det fra meg, og ikke noen andre, ikke det at alle andre enn deg vet om det, altså, men tenkte bare at du skulle vite at det er slutt nå.."osv osv.. :o)

En romantisk middag ødelegges av noe slikyt. Hehe, den var bra.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...