Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har vært sammen med kjæresten min en stund nå, og vi har hatt det veldig bra på alle måter, og har det fortsatt.

Men under samleie for noen ganger siden kom jeg plutselig alt for tidlig, og det har skjedd igjen de to påfølgende gangene. Det har aldri skjedd før dette, bortsett fra en gang da kjæresten var litt for snill med meg :)

Siden dette "begynte" å skje kan jeg ikke si jeg har hatt den samme lysten som jeg hadde før, noe kjæresten har gitt uttrykk for at hun savner. Dette legger jo en demper på denne siden av forholdet når det ikke fungere og vi så gjerne vil, men jeg skjønner ingenting! Antar nedsatt lyst kommer av problemet riktignok..

Vet ikke hva jeg forventer av svar her jeg, men kanskje noe vet noe lurt?

Hilsen frustert 20 år gammel gutt/mann..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/176580-jeg-kommer-plutselig-for-tidlig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Luna21365380663

Første bud: slutt å tenk pådet i alle fall! Jo mer du tenker på det, og definerer det som et problem, jo større vil det vokse, og faktisk bli et reelt problem!

Du er bare tjue, og det er vanlig at slikt skjer.. le av det, og ros henne for å være FOR deilig for deg! Ikke gjør det til et problem i alle fall.. Og tilfredsstill henne stterpå, da har du jo all verdens med tid, og hun kan bare ligge der og nyyyte.. :o)

Gjest meg i dag

"Siden dette "begynte" å skje kan jeg ikke si jeg har hatt den samme lysten som jeg hadde før, noe kjæresten har gitt uttrykk for at hun savner. Dette legger jo en demper på denne siden av forholdet når det ikke fungere og vi så gjerne vil, men jeg skjønner ingenting!"

Jeg ville nå sagt at litt er bedre enn ingenting. å som Luna2 sier: du gjør det til et større problem.. når du begynner å tenke og grave om hvorfor du går så fort og hvordan du kan gjøre noe med det, og får mindre sexlyst av det, lager du jo to problemer, hvis du ikke lager 3.

hun blir jo den som skjønner ingenting, og får ingenting... på kondomeriet selger de følelsesdempende middel til å smøre på penis slik at du kommer senere.

det går helt sikkert bedre etterhvert ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...