Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest surreal

takk Miestra for flotte svar. Skal gi henne tid, og ikkje mase på henne og slikt. Det blir nok bare domt som du sier. Men har jeg lov å sende henne brev, overaskelser og slikt? Som minner henne på at ej virkelig e glad i ho og ikkje vil miste ho.

Hei!

Jeg var i et forhold for flere år siden som ble slutt. Han tryglet og ba om å få meg tilbake. Det var vanskelig fordi vi hadde flere år sammen og jeg hadde fremdeles følelser for han. (vi har også et barn sammen).

Han ble dønn fortvila som du, da jeg gjorde det slutt, og gav meg ikke den tiden og avstanden jeg trengte for å klare å tenke.

Han pøste og øste på med kjærlighetserklæringer og brev, telefoner og blomster. Han mente så klart bare å si at han elsket meg så høyt. Men jeg fikk han bare så laaangt opp i halsen, og klarte til slutt ikke å forholde meg til han i det hele tatt. Den dag i dag (nesten 10 år senere) har jeg problemer med å forholde meg til han, for det ble rett og slett ALT FOR intenst.

Vær forsiktig, ikke stress. Trenger hun tid, så gi henne det. Om hun ikke kontakter deg på en uke, ikke få panikk av den grunn, kanskje hun trenger å kjenne på om hun savner deg. Det rekker hun ikke om du hele tiden gir henne små drypp av kjærlighet.. ;)

Tenk at det er en investering for fremtiden å være litt tålmodig nå. Om du klarer dette kan det komme positive ting ut av det, dersom hun finner ut at det er deg hun vil ha. Og helt ærlig. Om hun ikke _egentlig_ vil ha deg, er det vel greit at hun finner ut det også...?

Vær sterk og tålmodig, hold ut og tro at det ordner seg..

Lykke til! Klem fra

Et MANNFOLK kan godt være en følsom og kjærlig person. Men de som griner i motgang er bare veike og patetiske.

Og Gudskjelov er min akkurat sånn!

Følsom og snill, men tåler litt motgang uten å skrike!

Gråte når noe er virkelig trist derimot, er jo OK, når familie dør osv, og det har han heller heldigvis ingen problemer med.

Han er ikke flau for å gråte, men gjør det ikke i tide og utide.. Det gjør heller ikke jeg, kanskje med unntak av om jeg har skikkelig PMS da, hehe..

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...