Gå til innhold

kan trillinger være eneggede?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, der skal du se ... Kanskje jeg kjenner han altfor dårlig rett og slett.

Vil understreke at dette bare er rykter, og de er jo ikke nødvendigvis sanne.

Men jeg ville ikke tatt for gitt at han er dydigheten selv, selv om han er prest! ;-)

Gjest javeldå
Skrevet

Har forstått det slik at hun som spiler hovedrolen i dr Quin på tv er eneegged trilling. De er altså tre stykker til å dele på rollen. ganske praktisk eller hva ?

Hun er verken tvilling eller trilling selv, men har barn som er tvillinger. Eller kanskje det var trillinger ?

Skrevet

Hun er verken tvilling eller trilling selv, men har barn som er tvillinger. Eller kanskje det var trillinger ?

Det ringer en bjelle som sier at hun ble mor til tvillinger etter fylte 40 år, men jeg kan selvsagt huske feil! ;-)

Skrevet

Vil understreke at dette bare er rykter, og de er jo ikke nødvendigvis sanne.

Men jeg ville ikke tatt for gitt at han er dydigheten selv, selv om han er prest! ;-)

JOOOOOOO:

Når jeg tenker meg om - så har jeg jo hørt nettopp det! Lille August, ja.

Men det er vel bare rykter. For godt til å være sant.

Skrevet

JOOOOOOO:

Når jeg tenker meg om - så har jeg jo hørt nettopp det! Lille August, ja.

Men det er vel bare rykter. For godt til å være sant.

Ja, det er ganske dramatiske rykter, men hvem vet?

Skrevet

Ja, det er ganske dramatiske rykter, men hvem vet?

Ja, kven kveit?

Og ingen får vel noengang kvite, heller ...

fei1365380229
Skrevet

Ja, kven kveit?

Og ingen får vel noengang kvite, heller ...

Må innrømme at jeg ser etter likhetstegn hver gang jeg ser den gutten. Sist gang så jeg likhetstegn med Høybråten :o) Da er det bedre uten far ja!

Gjest ikke trilling selv
Skrevet

Var ikke meningen å bidra til ryktespredning her inne. Og for all del - Kjell Magne kan være dydigheten selv han. Men jeg tør ikke påstå at han alltid har holdt sin sti ren!

Har også hørt en god del rykter om han. Såpass brutale at jeg ikke vil gjengi dem her. Håper det ikke er hold i disse ryktene

Skrevet

Hun har prøverørstvillinger

Skrevet

Må innrømme at jeg ser etter likhetstegn hver gang jeg ser den gutten. Sist gang så jeg likhetstegn med Høybråten :o) Da er det bedre uten far ja!

Hehe.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...