Gå til innhold

Kan man bli smittet så fort?

Anbefalte innlegg

Gjest Skal det så lite til?

Ok, to personer holder på. Så legger hun seg over han og "vips" så er gutten inni jenta. Så klarer han å rive seg ut av situasjonen (kommer på at han ikke har kondom på seg). Det hele varer sånn ca. i 30 sekunder.

Hvis en av dem har noen sykdommer, kan det smitte så fort?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/176667-kan-man-bli-smittet-s%C3%A5-fort/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

eller er det du som har?

Det gjelder som sagt ikke meg, men den nye kjæresten min. Jeg er livredd for å få HIV eller kjønnssykdommer som ikke går bort.

Jeg stoler 100% på kjæresten min, men hvem vet hvilke typer hu eks-dama har vært borti? Kjæresten min sier han alltid (unntatt den gangen) brukte kondom ved sex med henne.

Dette er et halvt år siden det skjedde med dem. Burde han ha merket til noe innen nå? Som f.eks. HIV?

Gjest den ekte noor

Det gjelder som sagt ikke meg, men den nye kjæresten min. Jeg er livredd for å få HIV eller kjønnssykdommer som ikke går bort.

Jeg stoler 100% på kjæresten min, men hvem vet hvilke typer hu eks-dama har vært borti? Kjæresten min sier han alltid (unntatt den gangen) brukte kondom ved sex med henne.

Dette er et halvt år siden det skjedde med dem. Burde han ha merket til noe innen nå? Som f.eks. HIV?

HiV kan man vel ha i kroppen lenge uten å mreke det, derfor er det viktig å teste seg.

Gjest nickedokka

Den eneste måten å vite sikkert på er å få ham til å teste seg.

Det lureste er å teste seg. folk kan f.eks ha klamydia lenge, og være smittebærere uten å vite om det, for de kan være symptomfrie.

si hvis eksen din hadde ligget bare med en utenom deg. men den igjen kunne ha ligget med tre, hvorav den ene av de kunne hatt fem sexpartnere, og to av de hadde hatt 16 sexpartnere til sammen a.s.o... snart finner du ut at du har ligget med hele byen... ;) neida

du forstår poenget mitt? ;) lykke til hos legen, det føles godt å kunne utelukke eventuelle kjønnssykdommer.

Gjest nickedokka

Det er jo fullstendig logisk. Selv om det alltid er en mulighet, så øker den naturligvis over tid.

"............................"

For ikke å nevne faren for at fyren har holdt på lenger enn han sier. Sånne situasjoner har lett for å gå fra ti høns til en fjær i etterkant.

Annonse

Det gjelder jo deg hvis han er smittet med noe og dere har hatt ubeskyttet prevasjon...

Ja, indirekte gjelder det meg, men det er ikke jeg som har hatt ubeskytta sex.

Jeg har lyst at han skal teste seg. Er det for mye å be om?

ShitDiddelyDo

Ja, det der er fort gjort.

Sannsynligheten for hiv er vel sånn rundt regna lik 0,0-et-eller-annet uansett, og enda mindre for deg etter to sekunder, men hvis hun har klamydia eller noe sånt skal du ikke se bort ifra at du er smitta.

Er du nervevrak kliner du til med en test. Bare for å få roa cella.

Gjest M.Angelica

Ja, indirekte gjelder det meg, men det er ikke jeg som har hatt ubeskytta sex.

Jeg har lyst at han skal teste seg. Er det for mye å be om?

Jeg mente bare om hvis dere har hatt ubeskytta sex og han er smitta, så er jo du og smitta.

Det er ikke for mye forlangt nei. FORLANG at han skal teste seg!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...