Gå til innhold

russetreff i kongeparken og sex

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mary Poppins

Ja det er mye sex, men ikke sånn at alle har det og at det er det eneste man driver med. De færreste av mine venner hadde sex i kongeparken, men hørte jo om mange som gjorde det. Det er ihvertfal ingen must.. og man kan det veldig moro likevel.

Ja det er mye sex, men ikke sånn at alle har det og at det er det eneste man driver med. De færreste av mine venner hadde sex i kongeparken, men hørte jo om mange som gjorde det. Det er ihvertfal ingen must.. og man kan det veldig moro likevel.

MÅ man ikke ha sex, altså? Kjipe greier- Sånt burde være obligatorisk :-)

".............................."

ShitDiddelyDo

...du hadde sikkert fått deg et ligg om det var målet med treffet....:-)

Det har du rett i. Disse russebertene er til og med så hemningsløse at de feier over Rocco, så det burde være en enkel jobb for resten av oss å få seg en beta. :)

*Fikk seg siddiskvinnfolk i kongeparken*

Annonse

Mary Poppins

MÅ man ikke ha sex, altså? Kjipe greier- Sånt burde være obligatorisk :-)

".............................."

Ja det burde helt klart vært obligatorisk.

Man burde få et kort ved inngangen med en sexstilling, også var poenget å finne den andre personen som fikk likt kort, også måtte man selvsagt ha sex i den sexstillingen som var på kortet.. kult!

Gjest ikkeruss

Ja det burde helt klart vært obligatorisk.

Man burde få et kort ved inngangen med en sexstilling, også var poenget å finne den andre personen som fikk likt kort, også måtte man selvsagt ha sex i den sexstillingen som var på kortet.. kult!

Ja, for all del. Å bruke egen fantasi er oppskrytt..

Annonse

...du hadde sikkert fått deg et ligg om det var målet med treffet....:-)

Utvilsomt. Men jeg syntes til og med når jeg var i den alderen selv at hele dette russeriet var direkte usmakellig. Helt greit med fyll, sex og annen moro - men russen klarer å gjøre det på en måte som får ellers alrighte ting til å bli latterlig, dumt og usmakelig.

"..........................."

Gjest mange år siden...

Jeg tror det er vel så mye slåssing og drekking som det er puling der nede.

Det var det i hvert fall når jeg var der.

Vi bare drakk og drakk... Hadde ikke tid til sex (men det hadde jeg aldri hatt før, så det var jammen godt det ikke skjedde der....).

Icora Panter

Det er faktisk noen som sier til kjæresten at de vil ha pause i russe tida.. Jeg hadde ikke tatt tilbake noen som ville hatt pause bare for å få pult i russe tida når forholdet er bra ellers.. Virker som de mister hodet i russe tida og at alt liksom er lov..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...