Gå til innhold

Jenter: oppgi feil nummer

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mary Poppins

Jeg oppgir sjeldent feil nr, synes det er bedre å si at jeg ikke er interessert isteden for å komme i den pinlige situasjonen der jeg møter fyren ute på byen eller på meny f.eks.

Når det er sagt følger jeg ikke alltid mitt eget råd, har hendt jeg har gitt mitt virkelige nr, og tenkt jeg bare skal la være å svare, men kjipt å få masse dustete meldinger man ikke vil ha. Da er det faktisk bedre å oppgi falskt

Annonse

Gjest teit prosjekt

Jeg oppgir sjeldent feil nr, synes det er bedre å si at jeg ikke er interessert isteden for å komme i den pinlige situasjonen der jeg møter fyren ute på byen eller på meny f.eks.

Når det er sagt følger jeg ikke alltid mitt eget råd, har hendt jeg har gitt mitt virkelige nr, og tenkt jeg bare skal la være å svare, men kjipt å få masse dustete meldinger man ikke vil ha. Da er det faktisk bedre å oppgi falskt

Nei, jeg antar sjansene ikke er så store for at man blingser på sitt eget nummer.

Jeg tolket tydeligvis signalene feil, men vil ikke si jeg var innpåsliten. Jeg ville faktisk satt pris på en ærlig tilbakemelding. Opplever denne typen tricksing som irriterende, og ganske feigt.

Luna21365380663

Jeg var en gang i avisen i en sånn "fem på gaten" sak. Der "må" man jo si navn og bosted, og jeg fikk flere mld etterpå. Neste gang skal jeg oppgi navnet og bostedet til venninna mi, så hun også kan få seg en god latter/ evt litt spenning.. hehe..

Det verste var at det jeg hadde svart var skikkelig uintelligent også..

Annonse

Gjest lurendreis

Jeg har ofte gitt mitt gamle mobilnummer (som forøvrig ikke er registrert på navn) for da får jeg ikke SÅ dårlig samvittighet. Sjekker dette nummeret nå og da og kanskje svarer jeg også på meldinger jeg har fått om de er velformulerte/interessante. Oppfattelsen jeg fikk ute på byen kan jo være feil.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...