Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er ny på dette forumet, og håper noen her kan svare meg på et spm.

Jeg ble gravid for 10 uker siden på første forsøk, men mistet desverre i SA i 8.uke. Dette er kanskje et dumt spm, men vet noen om man skal regne tiden frem til neste mens som en vanlig syklus - like regelmessig? Eller går det litt tid før mensen kommer tilbake? Noen som vet?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/176857-n%C3%A5r-mens-etter-sa/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei ! Trist å høre at du har mistet.. Jeg hadde MA m/ utskrapning i romjulen og fikk mensen 32 dager senere => altså som en vanlig menssyklus.(Jeg har normalt 32 dagers syklus). Mensen var imidlertidig mye kraftigere enn ellers, jeg pleier å blø svært lite.. Uansett, lykke til videre og velkommen på forumet !

Jeg fikk den igjen etter ca 4 uker. Ventet èn mens før vi prøvde igjen. Ble gravid på første forsøk (visste når jeg hadde eggløsning).

Resultatet er i dag ei jente på 3 år.

Nå føles det igrunnen bare som om jeg hadde ett litt ekstra langt svangerskap, jeg var jo gravid i ca ett år før jenta ble født (med en pause i mars).

Lykke til, håper du blir gravid igjen kjapt og at du har fått ungen din om et års tid :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...