Gå til innhold

Hva skal jeg gi til...

Anbefalte innlegg

skorpionfisken
Skrevet

...min elskede i 50 årsgave?

Det er 5 måneder til, så jeg har tid til å planlegge noe spesielt.

Legger det helt åpent, alle kreative og mindre kreative svar er like velkomne og vil bli vurdert.

Vi er på ferie på selve dagen.

• Svar 116
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

27

• mil1365380270

10

• lilleva

10

• skorpionfisken

7

Gjest overasket
Skrevet

jøss, er du så gammel? Trodde ikke du var riktig så langt oppi åra jeg...

Gjest ex-bridget
Skrevet

Bør jo være noe som er relatert til noe av hans interesser eller noe da.

Vanskelig å si når man ikke kjenner mannen.

Min kjære fikk en drøm oppfylt i julepresang av meg, da jeg kjøpte reisen han har drømt om lenge, og han ble hinsides glad !

skorpionfisken
Skrevet

jøss, er du så gammel? Trodde ikke du var riktig så langt oppi åra jeg...

Jeg er da ikke gammel ;-). Jeg snakket om min kjære nå...

Jeg har såvidt fylt 38, og det er vel ikke noen alder på en hoppe?

Gjest overasket
Skrevet

Jeg er da ikke gammel ;-). Jeg snakket om min kjære nå...

Jeg har såvidt fylt 38, og det er vel ikke noen alder på en hoppe?

antok jo at du var ganske langt oppi åra siden du var sammen med en på 50. I mine øyne er du fortsatt gammel da, men ikke så ille som mannen din;)

Skrevet

antok jo at du var ganske langt oppi åra siden du var sammen med en på 50. I mine øyne er du fortsatt gammel da, men ikke så ille som mannen din;)

>8-(

Skrevet

Min fikk videokamera!

....men det er jo ikke særlig spennende eller romantisk om det var det du ville ha tips om.

Gjest overasket
Skrevet

høres ut som vi er fossiler! hehe

ja, men slik er det jo. De som er generasjonen over ses jo på som fossiler. Det gjør da sikkert du og det, om generasjoen over deg?

Skrevet

ja, men slik er det jo. De som er generasjonen over ses jo på som fossiler. Det gjør da sikkert du og det, om generasjoen over deg?

Nei - ikke nå lenger - det "skjedde" noe da jeg ble 30....

Rart det der, Vi som jobber med folk som er 10 og 15 år yngre føler oss som jevngamle med dem - helt til de sier; "folk på din alder etc."

En kollega fylte 27 og hun inviterte meg i bursdagen sin - damekveld med vin og god mat -og jeg tenkte å si ja, helt impulsivt,- helt til hun i en trøstende tone sa; "ja, det kommer et par eldre damer til!"

sa nei jeg....:)

Gjest Fenrisulven
Skrevet

Fisker han?

Fiskestang med navnet gravert inn under lakken, må bestilles fra fabrikk. Du får ikke dette på en "vanlig" stang, men fluestang ol.

Det er litt leveringstid, men 5 mnd holder nok lenge. Jeg vet de kan ordre det på Jesting Sport i Oslo.

Jeg har 3 år på meg til min fiskers 50 års dag og da blir det nok det.

Har aldri hatt god nok tid tidligere.

Antikavarisk hilsen

Skrevet

Min fikk videokamera!

....men det er jo ikke særlig spennende eller romantisk om det var det du ville ha tips om.

Kan jo bli spennende det da... ;o)

Skrevet

Nei, men det er ikke alltid like greit med drittunger som deg om synes at vi andre er gamle.

Jeg er ikke gammel i hvert fall.

Skrevet

Kan jo bli spennende det da... ;o)

hehe - skitne tanker?

Gjest overasket
Skrevet

Nei - ikke nå lenger - det "skjedde" noe da jeg ble 30....

Rart det der, Vi som jobber med folk som er 10 og 15 år yngre føler oss som jevngamle med dem - helt til de sier; "folk på din alder etc."

En kollega fylte 27 og hun inviterte meg i bursdagen sin - damekveld med vin og god mat -og jeg tenkte å si ja, helt impulsivt,- helt til hun i en trøstende tone sa; "ja, det kommer et par eldre damer til!"

sa nei jeg....:)

Ja, du føler deg jevngammel med de som er yngre, men ikke de som er eldre vel?

Lettere å forholde seg til yngre folk enn eldre ofte. Ikke fjortisser da men.

Skrevet

hehe - skitne tanker?

Jeg? Skitne tanker? Hvordan kan du tro noe slikt?! ;o)

Gjest overasket
Skrevet

Nei, men det er ikke alltid like greit med drittunger som deg om synes at vi andre er gamle.

Døh.. om du så er 20 år vil det alltids være en unge på 4 som synes du er dritgammel. Hva andre synes henger ikke sammen med hva du og dine jevnaldrene synes om den alderen da. Man syns jo alltid at eldre folk er urgamle. Noen virker jo faktisk også enda eldre enn de faktisk er...

Tipper ikke du heller vil sammenlikne deg selv med generasjonen over deg, akkurat som jeg ikke greier det med deg og dine jevnaldrene.

Skrevet

Ja, du føler deg jevngammel med de som er yngre, men ikke de som er eldre vel?

Lettere å forholde seg til yngre folk enn eldre ofte. Ikke fjortisser da men.

Føler meg jevnaldrende med de som er 30 og de som er 60 på jobben - vi er voksne folk...

Skrevet

Overhørte en gang to i 15-16-årsalderen på bussen. De snakket om en annen gutt og han var gammel altså! Sikkert 19! *Hehe*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...