Gå til innhold

Hva skal jeg gi til...

Anbefalte innlegg

Gjest overrasket skrives sånn
Skrevet
  overasket skrev (På 10.3.2005 den 14.05):

Så hvis den 40 år gamle kona, vil gå i alt for trange miss sixty bukser, som gjør at hun ser forjævlig ut, korte trange topper så slaskemagen synes, og hun i tillegg har mislykket fjortiss sveis og sminke, og uler rundt og sms i hytt og pine, og på andre måter oppfører seg slik at en blir flau, så skal de rundt jobbe med seg?

Det GÅR faktisk ann å ta litt selvkritikk da, og se at en selv faktisk kan forbedre seg.

Nå flyr ikke jeg rundt i åletrange bukser eller med magen bar (det er jo ut!), men hadde jeg følt for det så hadde jeg forventet at ingen ble flau over meg. Hvis det er noen som kan bli flau over meg så får det være meg selv.

Har forresten sett mange attiser med svære hengemager og fleskeromper med åletrange bukser og magen bar. Dem om det! Kunne ikke falle meg inn å bli flau over dem.

Det er da bare flott at folk tør å være seg selv og gjøre det de har lyst til uansett alder.

Jeg liker den musikken som er populær nå og det tenker jeg ikke endre på selvom jeg skulle like den når jeg blir 66 også.

Jeg tror faktisk du bør jobbe litt med deg selv og dine fordommer og slutt å bli så flau over andre.

• Svar 116
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

27

• mil1365380270

10

• lilleva

10

• skorpionfisken

7

skorpionfisken
Skrevet
  overasket skrev (På 10.3.2005 den 13.54):

Ja, men det er jo en litt annen sak da ;o)

Ehemmm...

Ikke for å blande meg inn i tråden min men...

Jeg er faktisk mer barnslig nå enn da jeg var 20.

Da var jeg råseriøs. Sørget for å gifte meg før jeg fikk barn. Seriøs oppdrager av barn, og for all del ikke noen fjortistakter.

Nå er jeg skilt, kjæreste, samboer og stooorkoser meg med å være direkte barnslig.

Du hadde ikke et forslag til gave til min kjære?

Skrevet
  overasket skrev (På 10.3.2005 den 14.05):

Så hvis den 40 år gamle kona, vil gå i alt for trange miss sixty bukser, som gjør at hun ser forjævlig ut, korte trange topper så slaskemagen synes, og hun i tillegg har mislykket fjortiss sveis og sminke, og uler rundt og sms i hytt og pine, og på andre måter oppfører seg slik at en blir flau, så skal de rundt jobbe med seg?

Det GÅR faktisk ann å ta litt selvkritikk da, og se at en selv faktisk kan forbedre seg.

Se på denne 40 år gamle kona her du:

http://videoeta.com/person/242

hun er nesten 1 mnd yngre enn meg :)

http://www.mellesleg.hu/cikkek/images/2601-2700/2694/moore.jpg

men hun har sikkert gjemt slaskemagen sin godt....hehe

- nå har jo ikke du SETT meg da men.... her er jeg:

http://www.topgunaviationphoto.com/London%20pretty%20lady-1.JPG

( eller jugde jeg bittelitt nå?)

mil1365380270
Skrevet
  overasket skrev (På 10.3.2005 den 14.08):

Sier jo ikke at det gjelder alle, men de fleste på 40 som oppfører seg som de er 18 kan man vel bli flau over. Heldigvis er det ikke mange av dem.

Over 40?! *ler* Ja, da er det slutt på moroa ;-)

Foreldre forteller f.eks. ikke ungene sine om de verste fyllefestene de er på. Akkurat som ikke ungene sier noe til foreldrene. Men foreldrene klarer nok å lure barna lenger, for de har vært med på leken før ;-)

Når man er venner derimot, kommer den andre siden frem. Det er ikke slutt på barnslig moro selv om man er over 40, man sier det bare ikke til ungdommen. Så det lille antallet du ser over 40 som oppfører seg skammelig i dine øyne, de er nok bare langt unna ungene sine ;-)

Takk Gud for livslang barnslig livsglede og Grete Waitz-løpet!

Skrevet
  skorpionfisken skrev (På 10.3.2005 den 14.15):

Ehemmm...

Da var jeg råseriøs. Sørget for å gifte meg før jeg fikk barn. Seriøs oppdrager av barn, og for all del ikke noen fjortistakter.

Nå er jeg skilt, kjæreste, samboer og stooorkoser meg med å være direkte barnslig.

LOL - kanskje rullator hadde vært noe for han?

mil1365380270
Skrevet
  lilleva skrev (På 10.3.2005 den 14.09):

Når hun nærmer seg 40, og fremdeles ønsker å kose seg på byen eller gå i de klærne hun gikk i som 30-åring, tenker jeg hun gremmes over at hun ikke kan gjøre dette.

For folk kan jo bli støtt!

:)

Har antakelig lært en ting eller ti til den tid, for jeg tror det er lenge til ;-)

Skrevet
  mil skrev (På 10.3.2005 den 14.17):

Foreldre forteller f.eks. ikke ungene sine om de verste fyllefestene de er på. Akkurat som ikke ungene sier noe til foreldrene. Men foreldrene klarer nok å lure barna lenger, for de har vært med på leken før ;-)

Når man er venner derimot, kommer den andre siden frem. Det er ikke slutt på barnslig moro selv om man er over 40, man sier det bare ikke til ungdommen. Så det lille antallet du ser over 40 som oppfører seg skammelig i dine øyne, de er nok bare langt unna ungene sine ;-)

LOL - ja!

Skrevet
  lilleva skrev (På 10.3.2005 den 14.11):

Umm, jeg vil si at det er forskjell på å være 40, men oppføre seg som da man var 30, enn å prøve å oppføre seg som en fjortis..

Der færreste 40-åringer jeg kjenner, eller 30-åringer for denslags skyld, har noe som helst ønske om å se ut som/oppføre seg som fjortiser. Men de ønsker heller ikke å være kjerringer i slaskete klær.

Nettopp -det er jo også den *store generasjonskløften* fra tett oppunder 30 som denne "overasket" sier hun/han er og til 40-åringer som jeg også reagerer på .....:)

Forresten, min 14 år gamle datter og jeg er veldig på bølgelengde,- det handler vel mer om hva slags typer vi er som mennesker.

Skrevet
  overasket skrev (På 10.3.2005 den 14.10):

Du forstår ikke poenget. Ikke alle er like perfekte som deg vet du. Noen mennesker kan faktisk med fordel endre seg litt, tilpasse seg litt og ta hensyn til andre. Det er ikke bare MEG MEG MEG for de fleste. Men også de som er rundt en.

overRasket, er du en gammel dame med forklekjole og dårlig gebiss?

Gjest Sinai
Skrevet
  flisa skrev (På 10.3.2005 den 12.52):

du tar feil MEG, ikke en alder! - du er DEG.

Jeg slutter ikke å "tenke koffert" eller begynner å ta permanent fordi om jeg runder 40.

jeg har aldri skammet meg over mine foreldre som nå er 60. ...og de har gjort mye "rart"...hehe.

Dere er morsomme. skikkelig hissige da. Jeg bare spør: Skal dere på grete Vaitzløpet med venninnegjengen iført like grilldresser, artige papirhatter, og sprit i sportsflaska? Det er vel dem overaska snakker om. Dessuten vil jeg rette opp en sak: Fjortiss har ingenting med alder å gjøre!

Skrevet
  favn skrev (På 10.3.2005 den 15.03):

Neida - "overasket2 er en mann som tror at han skal få meg forbannet - det har jeg skjønt for lenge siden :)

Skrevet
  Sinai skrev (På 10.3.2005 den 15.06):

Dere er morsomme. skikkelig hissige da. Jeg bare spør: Skal dere på grete Vaitzløpet med venninnegjengen iført like grilldresser, artige papirhatter, og sprit i sportsflaska? Det er vel dem overaska snakker om. Dessuten vil jeg rette opp en sak: Fjortiss har ingenting med alder å gjøre!

Førtiss har heller intet med alder å gjøre! ;)

det var akkurat det jeg ville si - at min 14-åring er noengang 30 år i hodet, og vår lille Plutt på 8 blir kalt 57-åringen -hehe

Jeg skal ikke være med å løpe i alle fall -

mil1365380270
Skrevet
  Sinai skrev (På 10.3.2005 den 15.06):

Skal heller ikke i det løpet:-) Men jeg synes det er fint å se så mange voksne(?) damer slå ut håret.

Eneste som er synd, er at jeg mistenker at dette er den eneste dagen i året de klarer å komme seg bort fra alle plikter, og bare ha det gøy.

Nei, det er ikke det eneste som er synd. Nesten verre at de blir hetset for det i tillegg. Veldig smålig!

Gjest Sinai
Skrevet
  flisa skrev (På 10.3.2005 den 15.12):

Førtiss har heller intet med alder å gjøre! ;)

det var akkurat det jeg ville si - at min 14-åring er noengang 30 år i hodet, og vår lille Plutt på 8 blir kalt 57-åringen -hehe

Jeg skal ikke være med å løpe i alle fall -

klart at du skal feste og ha det gøy uansett alder. Fulle fjortenåringer som driter seg ut er ikke veldig sjarmerende, men det er mye værre med en førtiåring som spyr og oppfører seg som en tulling. burde ha lært. Det er ingen som har sagt at du er sånn fordi du er førti.

Skrevet
  Sinai skrev (På 10.3.2005 den 15.24):

klart at du skal feste og ha det gøy uansett alder. Fulle fjortenåringer som driter seg ut er ikke veldig sjarmerende, men det er mye værre med en førtiåring som spyr og oppfører seg som en tulling. burde ha lært. Det er ingen som har sagt at du er sånn fordi du er førti.

ja, jeg bruker å dra hjem før jeg spyr! :)

mil1365380270
Skrevet
  flisa skrev (På 10.3.2005 den 15.24):

ja, jeg bruker å dra hjem før jeg spyr! :)

He-he! Fordelen med full og førti er at man har opparbeidet seg en viss erfaring ;-)

Gjest overasket
Skrevet
  favn skrev (På 10.3.2005 den 15.03):

Les et av mine tidligere svar. Ordet med riktig stavemåte var opptatt som nick, og hvordan man staver et nick er vel uansett revnende likegyldig??

Gjest overasket
Skrevet
  mil skrev (På 10.3.2005 den 14.17):

Ja, Grete Waitz løpet er akkurat det mest håpløst verste jeg ser. Gud så mye ekle damer det er i byen da... *grøsse* Voksne folk må da greie å ha det gøy uten å drite seg så lodrett ut??

Eller har de så kjedelige liv, at den ene gangen i året SKAL det være sånn?

Gjest overasket
Skrevet
  flisa skrev (På 10.3.2005 den 14.17):

Se på denne 40 år gamle kona her du:

http://videoeta.com/person/242

hun er nesten 1 mnd yngre enn meg :)

http://www.mellesleg.hu/cikkek/images/2601-2700/2694/moore.jpg

men hun har sikkert gjemt slaskemagen sin godt....hehe

- nå har jo ikke du SETT meg da men.... her er jeg:

http://www.topgunaviationphoto.com/London%20pretty%20lady-1.JPG

( eller jugde jeg bittelitt nå?)

ehm.. du sammenlikner deg med disse damene?? hehhe..ja det blir jo saklig..

Disse damene SER jo bra ut da, og oppfører seg heller ikke som fjortisser.

Du er vel kanskje bittelitt ovenpå om du tror du kan være i samme hylle som Demi?? *LOL*

Gjest overasket
Skrevet
  skorpionfisken skrev (På 10.3.2005 den 14.15):

Ehemmm...

Er nettopp det jeg mener. Voksne middelaldrene kjerringer som er super barnslige.. *fysj*

Ansiktsløft?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...