Gå til innhold

Hva skal jeg gi til...

Anbefalte innlegg

Gjest overasket
Skrevet

Nå flyr ikke jeg rundt i åletrange bukser eller med magen bar (det er jo ut!), men hadde jeg følt for det så hadde jeg forventet at ingen ble flau over meg. Hvis det er noen som kan bli flau over meg så får det være meg selv.

Har forresten sett mange attiser med svære hengemager og fleskeromper med åletrange bukser og magen bar. Dem om det! Kunne ikke falle meg inn å bli flau over dem.

Det er da bare flott at folk tør å være seg selv og gjøre det de har lyst til uansett alder.

Jeg liker den musikken som er populær nå og det tenker jeg ikke endre på selvom jeg skulle like den når jeg blir 66 også.

Jeg tror faktisk du bør jobbe litt med deg selv og dine fordommer og slutt å bli så flau over andre.

Heldigvis er ingen i min nærhet slik at jeg blir flau over dem. Enig i at attiser (hva slags idiot uttrykk er det???) som er feite, kan gjemme seg mer, stygt er det.

• Svar 116
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

27

• mil1365380270

10

• lilleva

10

• skorpionfisken

7

Skrevet

Er nettopp det jeg mener. Voksne middelaldrene kjerringer som er super barnslige.. *fysj*

Ansiktsløft?

Forskjell på å være barnslig (oppføre seg som en unge/fjortis) og det å være litt ungdommelig, barnlig og åpen av sinn!

Skal man ikke få kose seg, feste litt eller høre på "ung" musikk etter fylte 40?

*grøss*

Det er jo liten tvil om at du kommer til å oppføre deg som en utgammel, kjedelig kjerring det øyeblikket du bikker 40!

Huff...

Skrevet

Ja, Grete Waitz løpet er akkurat det mest håpløst verste jeg ser. Gud så mye ekle damer det er i byen da... *grøsse* Voksne folk må da greie å ha det gøy uten å drite seg så lodrett ut??

Eller har de så kjedelige liv, at den ene gangen i året SKAL det være sånn?

Hehe, det med GW-løpet er jeg faktisk litt enig i..

Må innrømme at jeg humrer litt når jeg ser drita fulle 60åringer jakte på f.eks min 32-årige type etter løpet!

Min mor på 60 er ganske så ungdommelig, kan snakke med henne om det meste, og hun liker å ta seg en fest iblant, men det hadde aldri ramlet henne inn å legge an på en 30-åring, danse på bordet eller løpe rundt i mikroskjørt i fylla..

*ler av tanken*

Det går som sagt an å være ungdommelig og ung av sinn uten å ta heeelt av og gå tilbake til tenårene igjen, heldigvis.

Middelvei er en flott ting!

Gjest overasket
Skrevet

Forskjell på å være barnslig (oppføre seg som en unge/fjortis) og det å være litt ungdommelig, barnlig og åpen av sinn!

Skal man ikke få kose seg, feste litt eller høre på "ung" musikk etter fylte 40?

*grøss*

Det er jo liten tvil om at du kommer til å oppføre deg som en utgammel, kjedelig kjerring det øyeblikket du bikker 40!

Huff...

Er jo ikke det jeg sier. Jeg snakker om de som er sånn ekstremt barnslige, og dem er det en del av. Virker som det er mangenok bare her inne jo.

Gjest overasket
Skrevet

Hehe, det med GW-løpet er jeg faktisk litt enig i..

Må innrømme at jeg humrer litt når jeg ser drita fulle 60åringer jakte på f.eks min 32-årige type etter løpet!

Min mor på 60 er ganske så ungdommelig, kan snakke med henne om det meste, og hun liker å ta seg en fest iblant, men det hadde aldri ramlet henne inn å legge an på en 30-åring, danse på bordet eller løpe rundt i mikroskjørt i fylla..

*ler av tanken*

Det går som sagt an å være ungdommelig og ung av sinn uten å ta heeelt av og gå tilbake til tenårene igjen, heldigvis.

Middelvei er en flott ting!

ja, men mange ser ikke den selv, dessverre.

Gjest overrasket skives sånn
Skrevet

Heldigvis er ingen i min nærhet slik at jeg blir flau over dem. Enig i at attiser (hva slags idiot uttrykk er det???) som er feite, kan gjemme seg mer, stygt er det.

"Attiser" vet du ikke hva det er?

Det er folk som ikke er fjortiser og som ikke er voksne, men som har bikket over 18-års grensa og tror de vet alt i hele verden.

De tror de har enerett på å vite hva som er kult, de mener at andre som ikke har samme meninger som dem selv ikke er så mye verdt og de er ikke blitt så voksne at de driter i hva andre mener.

Skrevet

Er jo ikke det jeg sier. Jeg snakker om de som er sånn ekstremt barnslige, og dem er det en del av. Virker som det er mangenok bare her inne jo.

Ja, men dette r jo et fint forum for å få ut sin evt. barnslighet da.

Om man ikke vil trenger man jo ikke oppgi sim alder, og kan henge rundt på ungdomsforumet om så skulle være, uten at noen ante noen ting, hehe..

Så er det vel sånn at noen kanskje har svært stressende/seriøse/alvorlige/vanskelige RL, kanskje opplever de mye vondt, og de har liten sjans til få være ungdommelige eller leve ut sin "unge side" i RL. Da er det jo mulig at de får det bedre dersom de får levd ut dette på nettet f.eks?

Istedetfor å oppføre seg som fjortiser i virkelighetens verden, mener jeg?

:)

Skrevet

ehm.. du sammenlikner deg med disse damene?? hehhe..ja det blir jo saklig..

Disse damene SER jo bra ut da, og oppfører seg heller ikke som fjortisser.

Du er vel kanskje bittelitt ovenpå om du tror du kan være i samme hylle som Demi?? *LOL*

Jeg er FULL av selvtillitt og ser veldig bra ut! hehe

mil1365380270
Skrevet

Ja, Grete Waitz løpet er akkurat det mest håpløst verste jeg ser. Gud så mye ekle damer det er i byen da... *grøsse* Voksne folk må da greie å ha det gøy uten å drite seg så lodrett ut??

Eller har de så kjedelige liv, at den ene gangen i året SKAL det være sånn?

Tror dette er årets begivenhet for mange av dem. De har bestilt hotell, fly, ordnet med barnevakt og gledet seg lenge.

Unner dem av hele mitt hjerte å gå rundt i svette treningsdrakter og drikke pils til de stuper :-)

Sikkert mange lommetyverier den natten, men skulle ikke forundre meg om volden er lavere på Grete Waitz-natten, enn en gjennomslittlig lørdagsnatt i Oslo på våren. Heia damene!

Skrevet

ja, men mange ser ikke den selv, dessverre.

SÅ mange er det da ikke....:)

Gjest overasket
Skrevet

"Attiser" vet du ikke hva det er?

Det er folk som ikke er fjortiser og som ikke er voksne, men som har bikket over 18-års grensa og tror de vet alt i hele verden.

De tror de har enerett på å vite hva som er kult, de mener at andre som ikke har samme meninger som dem selv ikke er så mye verdt og de er ikke blitt så voksne at de driter i hva andre mener.

skjønte jo hva det var, men har aldri hørt uttrykket. Regner dem som fjortisser jeg.

Gjest overasket
Skrevet

Ja, men dette r jo et fint forum for å få ut sin evt. barnslighet da.

Om man ikke vil trenger man jo ikke oppgi sim alder, og kan henge rundt på ungdomsforumet om så skulle være, uten at noen ante noen ting, hehe..

Så er det vel sånn at noen kanskje har svært stressende/seriøse/alvorlige/vanskelige RL, kanskje opplever de mye vondt, og de har liten sjans til få være ungdommelige eller leve ut sin "unge side" i RL. Da er det jo mulig at de får det bedre dersom de får levd ut dette på nettet f.eks?

Istedetfor å oppføre seg som fjortiser i virkelighetens verden, mener jeg?

:)

tja..er litt plagsomt her og da, med massevis av knisende kjerringer med dårlig barnslig humor

Skrevet

tja..er litt plagsomt her og da, med massevis av knisende kjerringer med dårlig barnslig humor

Jaja, men hvis det plager folk er det jo bare å overse dem..:)

Dessuten har jeg selv litt barnslig humor, men jeg oppfører meg likevel ikke som en fjortis da, hehe..:)

skorpionfisken
Skrevet

Er nettopp det jeg mener. Voksne middelaldrene kjerringer som er super barnslige.. *fysj*

Ansiktsløft?

Jeg kjenner en del kjærringer.

Sånne som for all del ikke kan gjøre noe sprell, for det er man da aldeles for voksne for.

De går i kjedelige bumsete klær.

De har bare seriøse samtaleemner (offisielt). Egentlig slarver de bare om hvor fælt og uanstendig den og den oppfører seg. Kaster seg over alt som kan minne om uregelmessigheter og gjør dem til skandaler.

De er ofte gift med menn som gjør alt de kan for å være minst mulig hjemme. Jobber masse, og har sine egne interesser utenfor huset, kjærringa og ungene. De ser ut som om de aldri har seg, for voksne anstendige damer gjør ikke sånn.

De overfører holdningene til sine døtre, sånn at neste generasjons kjærringer er sikret.

De må da ha det dødskjedelig?

Jeg er glad, veldig glad for at jeg ikke er sånn.

Du, derimot, står virkelig i fare for å bli sånn. Vil du det?

Gjest overasket
Skrevet

Sånne som for all del ikke kan gjøre noe sprell, for det er man da aldeles for voksne for.

De har bare seriøse samtaleemner (offisielt). Egentlig slarver de bare om hvor fælt og uanstendig den og den oppfører seg. Kaster seg over alt som kan minne om uregelmessigheter og gjør dem til skandaler.

De er ofte gift med menn som gjør alt de kan for å være minst mulig hjemme. Jobber masse, og har sine egne interesser utenfor huset, kjærringa og ungene. De ser ut som om de aldri har seg, for voksne anstendige damer gjør ikke sånn.

De overfører holdningene til sine døtre, sånn at neste generasjons kjærringer er sikret.

HÆ? snakker du til meg? hehe.. i tilfelle er du langt langt ute på vidda.

Du er for meg ei kjerring, det du omtaler er mer en prippen vestkant frue.

mil1365380270
Skrevet

Vel talt :-)

Gjest overasket
Skrevet

Vel talt :-)

hehe.. dere kjerringer altså, blir så sjokka over hvor dårlig menneksekjennere dere er.. hehe.. men dere prøver vel bare på et tafatt forsøk på å provosere meg.. hehe

skorpionfisken
Skrevet

HÆ? snakker du til meg? hehe.. i tilfelle er du langt langt ute på vidda.

Du er for meg ei kjerring, det du omtaler er mer en prippen vestkant frue.

Det finnes nok flere av dem på bygda enn på vestkanten.

Det de alle har felles er de holdningene du viser her.

Skrevet

Les et av mine tidligere svar. Ordet med riktig stavemåte var opptatt som nick, og hvordan man staver et nick er vel uansett revnende likegyldig??

Ikke hvis man øsnker å framstå som oppegående, utstyrt med middels allmennkunnskap og alminnelige sosiale evner.

Men siden det ikke er noe for deg, skal vi nok greie å overse ditt valg av nick i denne tråden.

mil1365380270
Skrevet

hehe.. dere kjerringer altså, blir så sjokka over hvor dårlig menneksekjennere dere er.. hehe.. men dere prøver vel bare på et tafatt forsøk på å provosere meg.. hehe

Tror du har litt høye tanker om deg selv ;-) Du får ha en god helg, gidder ikke mer, hvis vi ikke treffes under det nye nicket du velger, da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...