Gå til innhold

Slitne hjerner trenger kreative forslag

Anbefalte innlegg

Gjest Par som trenger forslag

Vi er et par som jobber veldig mye, og har ikke hatt mye tid til hverandre i det siste. I morgen har vi fri og vil bruke dagen på noe hyggelig sammen, men vi finner ikke ut av hva vi skal finne på. Vi har ikke så mye penger å bruke, men litt. Vi spiser ofte ute så det er ikke noe stort. Vi har bil og kunne tenke oss å kanskje reise et sted og gjøre noe hyggelig.

Vi vil ikke bowle eller noe sånt, vil bare være oss.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/176892-slitne-hjerner-trenger-kreative-forslag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Par som trenger forslag

Tragisk hvor hjelpeløse folk er til å finne på ting selv.

Du er i et forhold hvor sirenene allerede går, men du hører de ikke.

nei det er jeg ikke. vi er begge slitne etter mye jobbing og stress og har dårlig med penger fordi vi skal flytte. Det er ikke så mye å finne på uten penger, og det begrenser seg også når hun er gravid og har bekkenløsninger.

Hva med noe så enkelt som å sette seg ned i sofaen hjemme.

Skru av datamaskiner, TV, radio, CD-spiller.

Og snakke. Samtale. Oppdatere hverandre på drømmer, forventninger, forhåpninger. Skuffelser og frustrasjoner. Privat og jobbmessig.

Oppdatere hverandre på den delen av omgangskretsen som ikke er felles.

Slike ting faller ofte i glemmeboken i en travel hverdag, derfor dette i utgangspunktet lite spenstige forslaget fra meg.

Tragisk hvor hjelpeløse folk er til å finne på ting selv.

Du er i et forhold hvor sirenene allerede går, men du hører de ikke.

Noen ser visst likbil, der andre ser redningsbil...

Er det noe rart det blir krig og elendighet med den innstillingen?

hva i all verden kan få deg til å snakke om sirener?

Noen gang taklet kjærlighet?

Til par:

Jeg er lykkelig når mannen min og jeg har slik fri, og masse stearin, olje og massage gir oss en deilig nærhet. TV av, musikk på og en kortstokk.

Mange får panikk av å høre "enda en dag hjemme", men kanskje det er tingen når man er slitne?

Hva med å stenge verden litt ute?

Vi bruker noen ganger å kjøre en liten handletur, kjøper noe god lunsjmat og drar rett og slett hjem igjen. Begynner tidlig.

Da legger jeg dyner på gulvet, varme håndklær og så bare pleier vi roen og hverandre. Vi er så redde for å kjede oss, og skal finne på så masse morsomt. Men det å flykte inn i sin egen deilige atmosfære kan være aldeles herlig.

Når vi bryter rutinen blir ikke hjemmet det samme, men spennende.

Leser litt, småprater litt og bare kosekjeder oss.

Kanskje lese litt erotikk for hverandre? Eller humor fra barnemunn og eventyr? Få litt øving i å være barnslige?

Begge to nyter å få litt "voksen" pleie av hverandre. Masse varme og olje, sensuell massage og fotstell til slitne bein mens vi nyter å gi komplimenter og berøring.

Mannen min blir mye lykkeligere om jeg sier "i dag vil jeg nyte oss" enn om jeg sier jeg vil ha litt moro.

Koster lite og gir mye :-)

Deilig for kroppen din også, kanskje den nettopp trenger ømhet og pleie?

Kan avsluttes med en sen romantisk eller humoristisk film hjemme eller på kino.

Høres ut som om dere trenger hvile, eller?

Annonse

nei det er jeg ikke. vi er begge slitne etter mye jobbing og stress og har dårlig med penger fordi vi skal flytte. Det er ikke så mye å finne på uten penger, og det begrenser seg også når hun er gravid og har bekkenløsninger.

Skulle til å si, dra på en fin skitur ut i det fri. Hvis solen skinner, og været er bra da.. kommer ann på hvor dere bor..

Gjest Montass

Koz dere inne med film og potetgull. Siden dere er lite ilag bør dere ikke stresse ut på resturang og slikt. Spill spill, lag god mat og hygg dere bare dere to ilag, lås dørene og skru av mobilen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...