Gå til innhold

Pulsklokke, har noen en anbefaling?

Anbefalte innlegg

Gjest Vil gå ned noen kilo
Skrevet

Ser litt lenger ned at noen har brukt pulsklokke under trening (skigåing), den telte blant annet kalorier. Dette vil ispirere meg også, men har ingen kjennskap til pulsklokker, har du? gjerne pris også og ellers funksjon.

Skrevet

Jeg bestilte fra Chlas Ohlsson fordi jeg ikke ville legge så altfor mye penger i dette, hadde bare lyst til å prøve. Den fungerer fint og inspirerer meg til å trimme.

http://www.clasohlson.no/

Søk på pulsklokke, den jeg har kostet 398 kroner.

Gjest Mr Papp
Skrevet

Polar er det sikreste kjøpet. Men de har 3957275 antall modeller. Det kommer helt an på hva du er ute etter sjøl. Du må spesifisere behovene dine, så skal jeg hjelpe deg.

Gjest Vil gå ned noen kilo
Skrevet

Polar er det sikreste kjøpet. Men de har 3957275 antall modeller. Det kommer helt an på hva du er ute etter sjøl. Du må spesifisere behovene dine, så skal jeg hjelpe deg.

Jeg vil se på formen min, samt se hvor mange kalorier jeg forbrenner.

Gjest Sinai
Skrevet

Jeg har Polar og er veldig fornøyd. Tror du kan få den for tusenlappen hvis du skal ha en enkel klokke til en bruker.

Gjest Mr Papp
Skrevet

Jeg vil se på formen min, samt se hvor mange kalorier jeg forbrenner.

Du sier ingenting om type aktivitet eller noe slikt, og "se på formen" kan være så mangt, men ok, jeg får legge godvilja til. :-p

Hvis du bare skal ha puls og kalorioversikt, holder det fint med de billigste mosjonsmodellene, som ikke er lagd for noen spesiell aktivitet eller nøyaktig føring av treningsdagbok.

Skal du trene i en spinningsal, og mange andre rundt deg har pulsklokker, kan du oppleve at verdien blir helt absurd. Det kan løses ved å gå opp noen hundrelapper til en klokke med kodede signaler, for eksempel Polar F6. Hvis du ikke skal bruke den i slike omgivelser, vil du ikke trenge mer enn basismodellen, A3.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...