Gå til innhold

Jeg beso oppkjøringen i dag -JEG HAR LAPPEN

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må jo bare gratulere deg her også selv om jeg har gratulert deg fra før av i dag og :D

Ikke rart du er fornøyd! :D

Gjest Solsikke her
Skrevet

Grattis! :-)

Hvordan går det med vofsen deres da?

Med boffsen går det kjempe bra :) Han er en fantastisk familiehund. Utrolig gemytt.Han kunne selvsagt vært litt mer lydig, men det er ikke hans feil. Det er vår feil.

Han ble for noen månder siden angrepet av en Rotweiler hanne og etter det har han vært utagerende mot andre hanner spesielt når de er i bånd. Men vi jobber med det og jeg håper vi får bukt med det. Han oppførte seg i alle fall greit for noen dager siden når vi møtte på en Golden hann i løypa. Litt småsjefing, men så lite at jeg slapp han løs og det gikk kjempe bra :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...