Gå til innhold

Har ikke lyst til å bruke megler! Kan jeg selge selv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan du ikke bare lage en avtale med megler. At dere selger gjennom dem hvis dere får den og den prisen. Tror de er flinke til å få opp prisen. Men jeg har også hørt om folk som har solgt selv uten problemer. Da lønner det seg nok å to interessenter ihvertfall.

Men med totalryddet lys bolig tror jeg det er lett å selge i dag. Hvis dere har tenkt å kjøpe nye fine møbler til det nye huset, kjøp de gjerne nå slik at det meste ser nytt ut på visning.

Men dette vet du sikkert...

Åja - som gubben sier om meg; "Hun har gjort det med å se på slike husprogram til en vitenskap" -hehe

Ja skal snakke mer med megeleren - blir så gjerrig! - hehe, det som megleren skal ha blir jo veldig mye "rull-ut-gress" :)

Skrevet

Skal da ikke være noen problemer med å selge et hus selv.

Slik du beskriver det er det jevngodt med salg mellom megler.

Om du mener du klarer å markedsføre huset godt nok så er jo det viktigste at du har advokat til papirene når det blir solgt.

Har ikke solgt hus selv, men kjøpt tre ganger mellom megler og min erfaring er at det er masse sprøyt.

De tar seg skrekkelig betalt og frasier seg ethvert ansvar etterpå.

Så jeg vil komme til å gjøre som deg om situasjonen blir slik en gang i fremtiden...ordne opp selv og ha advokat.

Meglere har jeg "sluttet å stole på".

Lykke til med salget.

:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...