Gå til innhold

Har dere noen hus-leverandører å anbefale?

Anbefalte innlegg

Gjest mathilde_dd

Jeg har svært lyst på et hus som ser litt gammelt ut på en måte.. d er svært mange av de nye husene som skal se gammeldagse ut, og henter inspirasjon fra sveitserstilen og sånt..men syntes ikke de er så fine..

Har lyst på et fint hvitt hus, som må være ganske bredt også, da det ofte blir så liten plass oppe..

Har dere noen å anbefale? Noen som jeg kanskje ikke har hørt om? Er ikke intressert i mesterhus, norgeshus og alle de store leverandørene..

Og et spørsmål til..finner jeg en husleverandør i kristiansand som har "mitt" hus, og jeg bor i feks tromsø, hva gjør jeg da? er det mulig at vi kan få bygget dette huset da? Vi skal bygge selv..trenger bare tegninger, materiale og sånt ..

Blir kjempetakknemlig for svar!

Fortsetter under...

Hvis du finner et hus du liker i en av ferdighus-produsentenes katalog du liker, men vil gjøre litt endringer på, og du ikke vil kjøpe huset fra de, så kan du få en arkitekt til å se på fasade- og plantegningene, og så tegnet huset deres for dere. Det koster ikke så mye som mange tror.

Mulig du også finner noe nyttig her:

http://dyn.startsiden.no/kategorier/bolig_og_eiendom/hus_og_hjem/boligbygging/index.html?links=1&cat=

og

http://www.hus.no/hus_produsenter.html

Også Mesterhus, Systemhus og flere av de andre store (som du ikke var så intr. i) har også noen mer moderne hustyper da, har du sett på de? Mer som inspirasjon enn å nødvendigvis kjøpe hus gjennom de.

Forresten så har flere av husprodusentene mulighet for å kjøpe "byggesett-pakke", med materialer og hustegninger, men uten håndtverkertjenester og uten hjelp med papirarbeidet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...