Gjest jellybean Skrevet 10. mars 2005 Skrevet 10. mars 2005 Hei. Jeg hadde et ubeskyttet samleie 10 dager før jeg ventet menstruasjonen (ventet den i går). Jeg tok angrepillen etter 8 timer ca. Jeg har periodevis etter denne pillen vært litt kvalm (har ikke vært det på 5 dager ca) og hatt litt "menstruasjonssmerter" hist og pist. I går, på forventet menstruasjonsdag, fikk jeg ikke mensen, men fikk derimot en brunlig utflod (sånn som det vanligvis pleier å være de aller siste dagene i mensen). Er det noen der ute som har opplevd noe lignende ved bruk av angrepillen? (Norlevo for å opplyse om det...). Bør jeg ta en graviditetstest? Hjelp... 0 Siter
Gjest Ugga Bugga Skrevet 10. mars 2005 Skrevet 10. mars 2005 En angrepille kan visstnok forstyrre menstruasjonssyklusen. Så det kan være derfor den er litt i ulage. Men om du ikke har fått mensen om en ukes tid, er det nok lurt å ta en graviditetstest. Du bør tenke på skikkelig prevensjon neste gang du har sex. 0 Siter
starfish Skrevet 10. mars 2005 Skrevet 10. mars 2005 En angrepille kan visstnok forstyrre menstruasjonssyklusen. Så det kan være derfor den er litt i ulage. Men om du ikke har fått mensen om en ukes tid, er det nok lurt å ta en graviditetstest. Du bør tenke på skikkelig prevensjon neste gang du har sex. Takk for svar og joda... vi pleier vanligvis å bruke kondom, men hadde ikke dette tilgjengelig akkurat da. Var et avbrutt samleie, så da er vel sannsynligheten for graviditet noe mindre (men allikvel til stede). 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.