Gå til innhold

Angrepille - noen som vet?

Anbefalte innlegg

Gjest jellybean

Hei. Jeg hadde et ubeskyttet samleie 10 dager før jeg ventet menstruasjonen (ventet den i går). Jeg tok angrepillen etter 8 timer ca. Jeg har periodevis etter denne pillen vært litt kvalm (har ikke vært det på 5 dager ca) og hatt litt "menstruasjonssmerter" hist og pist. I går, på forventet menstruasjonsdag, fikk jeg ikke mensen, men fikk derimot en brunlig utflod (sånn som det vanligvis pleier å være de aller siste dagene i mensen). Er det noen der ute som har opplevd noe lignende ved bruk av angrepillen? (Norlevo for å opplyse om det...). Bør jeg ta en graviditetstest?

Hjelp...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/176983-angrepille-noen-som-vet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ugga Bugga

En angrepille kan visstnok forstyrre menstruasjonssyklusen. Så det kan være derfor den er litt i ulage. Men om du ikke har fått mensen om en ukes tid, er det nok lurt å ta en graviditetstest.

Du bør tenke på skikkelig prevensjon neste gang du har sex.

En angrepille kan visstnok forstyrre menstruasjonssyklusen. Så det kan være derfor den er litt i ulage. Men om du ikke har fått mensen om en ukes tid, er det nok lurt å ta en graviditetstest.

Du bør tenke på skikkelig prevensjon neste gang du har sex.

Takk for svar og joda... vi pleier vanligvis å bruke kondom, men hadde ikke dette tilgjengelig akkurat da. Var et avbrutt samleie, så da er vel sannsynligheten for graviditet noe mindre (men allikvel til stede).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...