Gjest utdrikningslag Skrevet 10. mars 2005 Skrevet 10. mars 2005 Kan noen hjelpe meg med gode forslag til låter som passer til stripping? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 10. mars 2005 Skrevet 10. mars 2005 Den derre: I'm to sexy for et-eller-annet. En slager hva stripping angår. Hvis dere trenger en stripper er det bare å maile meg på [email protected] 0 Siter
sheba Skrevet 10. mars 2005 Skrevet 10. mars 2005 Den derre: I'm to sexy for et-eller-annet. En slager hva stripping angår. Hvis dere trenger en stripper er det bare å maile meg på [email protected] kommer du som "gjedde da"?? hihihi ;-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 10. mars 2005 Skrevet 10. mars 2005 kommer du som "gjedde da"?? hihihi ;-) En strippende gjedde. Det hadde faktisk gjort seg! En slager ut av en annen verden. I hvert fall her i dalen. 0 Siter
sheba Skrevet 10. mars 2005 Skrevet 10. mars 2005 En strippende gjedde. Det hadde faktisk gjort seg! En slager ut av en annen verden. I hvert fall her i dalen. ja du kan kanskje gjøre karriere??? ;-) lol! *sheba har sendt bestilling!* 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 10. mars 2005 Skrevet 10. mars 2005 "Hot stuff" fra Monty Python, hvis det skal være litt show.. "Lookin' for some hot stuff baby this evenin' I need some hot stuff baby tonight I want some hot stuff baby this evenin' gotta have some hot stuff, gotta have some love tonight..." Kanskje en som er enda bedre er "You can leave your hat on" som også er fra Monty Python. Skikkelig strippe musikk Også har du Pink Panther theme sangen, den kan også stippes til (flere strippeklubber bruker den) Jeg går utifra at dette er til et utdrinkningslag og tar derfor ikke med noe sensuell strippemusikk. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 10. mars 2005 Skrevet 10. mars 2005 " you can leave your hat on" :-) Nei søren har du nevnt den allerede.. jeg får lese gjennom tråden neste gang 0 Siter
sheba Skrevet 10. mars 2005 Skrevet 10. mars 2005 Nei søren har du nevnt den allerede.. jeg får lese gjennom tråden neste gang hihi:-) 0 Siter
Freya Skrevet 11. mars 2005 Skrevet 11. mars 2005 "Hot stuff" fra Monty Python, hvis det skal være litt show.. "Lookin' for some hot stuff baby this evenin' I need some hot stuff baby tonight I want some hot stuff baby this evenin' gotta have some hot stuff, gotta have some love tonight..." Kanskje en som er enda bedre er "You can leave your hat on" som også er fra Monty Python. Skikkelig strippe musikk Også har du Pink Panther theme sangen, den kan også stippes til (flere strippeklubber bruker den) Jeg går utifra at dette er til et utdrinkningslag og tar derfor ikke med noe sensuell strippemusikk. Monty Python? Sikker på det ikke er the Full Monty du mener? 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 11. mars 2005 Skrevet 11. mars 2005 Monty Python? Sikker på det ikke er the Full Monty du mener? hehe, jo jeg mener nok the Full Monty.. Hva er Monty Python igjen da? 0 Siter
Freya Skrevet 11. mars 2005 Skrevet 11. mars 2005 hehe, jo jeg mener nok the Full Monty.. Hva er Monty Python igjen da? Humorgjeng fra England med filmer som Life of Brian og Meaning of Life. John Cleese var med i MP. http://www.intriguing.com/mp/ 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.