Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min kone har for første gang ejakulert og syntes det var en spennende opplevelse. Men samtidig som vannet gikk så kom det masse tårer ifra hennes øyne. Er det noen som har opplevd det samme og hva skjer ?

Gjest Bare lurer jeg altså.
Skrevet

Er det en fødsel du snakker om?

Skrevet

Er det en fødsel du snakker om?

Nei, når vesken kommer når hun ejakulerer

monique1365380367
Skrevet

Hei...

Opplevde dette selv for en tid tilbake, men har ikke opplevd det hverken før eller siden!

Min opplevelse var undrende og særdeles godt!Var lissom i litt sjokk etterpå, men absolutt en positiv opplevelse!

Det var ikke gledestårer din kone hadde da?

Gjest Bare lurer jeg altså.
Skrevet

Nei, når vesken kommer når hun ejakulerer

Siden du sa vannet og at tårene kom, hørtes det ganske vondt ut.

• 3 uker senere...
Gro Isachsen, Sexolog
Skrevet

Jeg har ikke noen annen forklaring, enn at nytelsen og sannsynligvis også gleden ved å ejakulere var så stor at hun reagerte med å åpne tårekanalene. Lykke til i videre forsøk!

• 3 uker senere...
Jente_Oslo_31
Skrevet

jeg er av de (få?) heldige som ejakulerer ganske ofte. Tror det kommer av at jeg er jente og har sex med en annen jente.. altså er jeg homofil. Kan bare fortelle at det er veldig deilig og befriende... :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...