Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Dolly24

Tok ny test i dag, men negativ igjen..Jeg blir såå frustert og sint at jeg bare har lyst til å grine..Ingen tegn til mensen heller.Har så vidt skimtet en bitte bitte liten dus rosafarge i utfloden de siste dagene,men det er så lite at det egentlig ikke er noe å snakke om. Hvorfor?Ringte legekontoret og sekretæren,sa at jeg burde vente til over helga med en ny test. Antakelig så tror jeg at kroppen min ikke har produsert nok Hcg til at det vises på testene..Jeg leste på Snart Gravid at mange hadde testet positivt 8-9 dgr etter forventet mens..Så da er det bare å vente da...Æsj!!! Et sted må man bare få tankene og frustrasjonen!! JEG VIL HA EN POSITIV TEST!!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/177047-%C3%A5hjeg-blir-s%C3%A5-frustert/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Dolly24

Uff, føler med deg.

Hvor mange dager er du på "overtid"?

Hva med å tenke at du ikke er gravid pga testene og evt bli positivt overrasket. Kanskje lettere sagt enn gjort :-)

Lykke til!_

Jeg er 3-4 dager på "overtid". Prøver å ikke tenke på at jeg er gravid,men det går ikke, særlig når man ønsker å være det..Har to barn fra før,og med førstemann merket jeg ingen symptomer før jeg tok en test etter 1 uke, tror jeg og nummer 2 var ikke planlagt m.m. Tror du/dere der ute at jeg er gravid??HJELP MEG!!Er såå utålmodig!

Jeg er 3-4 dager på "overtid". Prøver å ikke tenke på at jeg er gravid,men det går ikke, særlig når man ønsker å være det..Har to barn fra før,og med førstemann merket jeg ingen symptomer før jeg tok en test etter 1 uke, tror jeg og nummer 2 var ikke planlagt m.m. Tror du/dere der ute at jeg er gravid??HJELP MEG!!Er såå utålmodig!

Utifra min erfaring tror jeg ikke du er gravid.

Jeg testet positivt 4 dager før forventet mens, men mulig dette er forskjellig.

Men jeg håper det for din skyld. Har du prøvd lenge?

Jeg blir gravid på første forsøk hver gang (4 ganger), men aborterer. Har ett barn på 3,5 år da :-)

Krysser fingrene for denne gang, er i uke 8 nå og skal på UL til uken.

Masse lykke til til deg!

Gjest Dolly24

Utifra min erfaring tror jeg ikke du er gravid.

Jeg testet positivt 4 dager før forventet mens, men mulig dette er forskjellig.

Men jeg håper det for din skyld. Har du prøvd lenge?

Jeg blir gravid på første forsøk hver gang (4 ganger), men aborterer. Har ett barn på 3,5 år da :-)

Krysser fingrene for denne gang, er i uke 8 nå og skal på UL til uken.

Masse lykke til til deg!

Ikke at jeg har peiling,men jeg tror det kan være veldig individuelt når man tester positivt,men det jo ganske rart at det ikke engang har vært en svak strek på testen til å bli positiv.Noe må det være med meg for mensensykluse min er ikke slik som dette.Den kommer som regel før enn forrige måned.Tror det har skjedd meg en gang i livet at mensen har vært 1 uke forskinket og det var pga.at jeg var pskyisk nedbrutt..Jeg lever i håpet enda jeg, så lenge mensen ikke har kommet enda..Føler meg mer gravid enn at mensen kommer..Rart!Lykke til!!

Gjest petra27

Ikke at jeg har peiling,men jeg tror det kan være veldig individuelt når man tester positivt,men det jo ganske rart at det ikke engang har vært en svak strek på testen til å bli positiv.Noe må det være med meg for mensensykluse min er ikke slik som dette.Den kommer som regel før enn forrige måned.Tror det har skjedd meg en gang i livet at mensen har vært 1 uke forskinket og det var pga.at jeg var pskyisk nedbrutt..Jeg lever i håpet enda jeg, så lenge mensen ikke har kommet enda..Føler meg mer gravid enn at mensen kommer..Rart!Lykke til!!

Siden du har negative tester og har tegn til rosa utflod, tror jeg ikke du er gravid. Du ville nok ha fått en svak strek iallefall. Lykke til neste mnd!

Annonse

Gjest Dolly24

Skjønner frustrasjonen, og at du virkelig føler for å få en avklaring snart... Kanskje du kan prøve en annen type test enn den du har brukt, kanskje denne reagerer bedre ? Ta en tur på apoteket, det er ennå håp !

Enig,jeg vil ha en avklaring,slik at jeg kan få tenkt på noe annet eller ny pp..Prøvde faktisk en annen test enn den jeg hadde 2 av,men det hjalp ikke..Kanskje CB er den beste.Har fått inntrykk av at mange har brukt den..Føler at alt håp ikke er ute fordi mensen har jo ikke kommet enda..Jeg lever i håpet enda,selv om jeg vet at jeg kan bli skuffet,men da må jeg ta det derfra..

Gjest Dolly24

Hva med å stikke innom et legekontor og be de skjekke urinen din?

Du kommer til å klikke hvis du skal vente hele helgen ;-)

Jeg tenkte på det,for det har nesten klikket for meg allerede..Det blir jo ikke morgenurin da,for hu på som sjekker den er ganske nøye på det,men det spiller jo ingen rolle for meg da..

Har en test til,så hvis jeg klikker fullstendig og bruker den,så kan jeg lev. prøve på mandag da..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...