Gå til innhold

Vet noen om kebab inneholder melk?

Anbefalte innlegg

Gjest melkeintoleranse
Skrevet

Da tenker jeg mest på kebab-brødet. kan jo selv bestemme hva jeg vil ha inni.

Gjest Calóni
Skrevet

Jeg vil ikke tro det inneholder melk. De færreste brød/rundstykker/boller etc. du får kjøpt i butikken inneholder melk. Så godt som ingen, faktisk. Så jeg vil tro at slike pitabrød de selger på ei kebabsjappe heller ikke inneholder melk. Iallfall gjør ikke de pitabrødene man kjøper som frysevare i butikken melk (tror jeg).

lalala1365380457
Skrevet

skal du kjøpe på butikk kan du jo bare se på innholdsfortegnelsen, skal du kjøpe på kebabsjappe kan du jo spørre =)

Gjest Sinai
Skrevet

Hva kebab inneholder er det vel ingen som vet og det er kansje like greit:) Når det gjelder gjærbakst, er det skjelden melk i lette lyse bakverk annet enn loff og boller, så jeg tror du trygt kan innta en kebabmåltid. God lunch

Gjest Melkeintoleranse
Skrevet

Hva kebab inneholder er det vel ingen som vet og det er kansje like greit:) Når det gjelder gjærbakst, er det skjelden melk i lette lyse bakverk annet enn loff og boller, så jeg tror du trygt kan innta en kebabmåltid. God lunch

trodde at pitabrød etc var blandet med joghurt eller skummetmelk for å få litt smak på det. er ikke overbevist om at det ikke skjuler seg noe grums i disse pitabrødene

Gjest Sinai
Skrevet

trodde at pitabrød etc var blandet med joghurt eller skummetmelk for å få litt smak på det. er ikke overbevist om at det ikke skjuler seg noe grums i disse pitabrødene

Hattings har ikke melk ihvertfall. Nanbrød har yoghurt

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...