Gå til innhold

Hvilken cd kjøpte du sist?

Anbefalte innlegg

Gjest Grumpy
Skrevet

Rammstein - Reise Reise, U2 - Best of 1980-1990 og 1990 - 2000, R.E.M - samle-cd jeg ikke husker navnet på og The Police - Message in a Box - komplett samling...

• Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• hare1365380455

12

• fei1365380229

10

• ShitDiddelyDo

3

• tonie

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

fei1365380229
Skrevet

Jeg vet ikke hva som er den siste, men jeg har i alle fall flere med ham, og alle er bra. Men jeg liker altså "White Ladder" best.

*tenke*

Hvis "A New Day At Midnight" er den siste, så er den nydelig...

Da må den kjøpes. Jeg som ikke hadde hørt om han før, men det er visst flere som har oppdaget han etter at Ali sang en av hans sanger i Idol. Etterspørselen etter platene hans hadde gått kraftig opp hørte jeg.

hare1365380455
Skrevet

Jeg har kjøpt den gamle som heter "White Ladder" fordi den inneholdt den sangen som Ali sang i Idol :o), den har masse bra sanger.

Har lurt på om jeg skal kjøpe den nyeste også, så hvis noen har den og kan si hvordan den er så tar jeg imot :o)

Jeg vet bare at den fikk mange terningkast 6...

hare1365380455
Skrevet

Venter fortsatt på de siste jeg har bestillt, håper de kommer i dag.

Thomas Dypdahl, Kent, Spandau Ballet, Jim Stârk.

Fikk David Gray og Scissors Sister forrige dagen.

Du har god musikksmak:)

hare1365380455
Skrevet

"O" er nok ikke David Gray, det er Damien Rice.

Ok, da blander visst jeg litt. Takk for forklaringen:)

hare1365380455
Skrevet

Jeg vet bare at den fikk mange terningkast 6...

Jeg blander visst med en annen artist, så da kan den hende jeg blander terningkastene også...

fei1365380229
Skrevet

Du har god musikksmak:)

Det syns jo jeg også :o)

Cd'ene jeg ventet på kom forøvrig ikke i dag, så nå er jeg langt nede i kjelleren :o(

fei1365380229
Skrevet

Jeg blander visst med en annen artist, så da kan den hende jeg blander terningkastene også...

Ja da spørs det jo om jeg må kjøpe den "O" også selvom det ikke er David Gray :o)

hare1365380455
Skrevet

Det syns jo jeg også :o)

Cd'ene jeg ventet på kom forøvrig ikke i dag, så nå er jeg langt nede i kjelleren :o(

Da har du jo noe å glede deg til!

hare1365380455
Skrevet

Ja da spørs det jo om jeg må kjøpe den "O" også selvom det ikke er David Gray :o)

Ja, kanskje det? (Og cd-bunken vokser og vokser...) :)

fei1365380229
Skrevet

Ja, kanskje det? (Og cd-bunken vokser og vokser...) :)

Har akkurat kjøpt en ny cd-hylle. Den ser så tom ut stakkars :o)

hare1365380455
Skrevet

Har akkurat kjøpt en ny cd-hylle. Den ser så tom ut stakkars :o)

Da må du rett og slett fylle den opp!

Gjest ChiengMai
Skrevet

Da må den kjøpes. Jeg som ikke hadde hørt om han før, men det er visst flere som har oppdaget han etter at Ali sang en av hans sanger i Idol. Etterspørselen etter platene hans hadde gått kraftig opp hørte jeg.

Da jeg oppdaget David Gray for omtrent tre år siden så folk helt desorienterte ut hver gang jeg nevnte hvor bra han er. Kanskje det kommer noe godt ut av Idol likevel...

Ser ved et enkelt søk på nettet at jeg har alle CD-er han har gitt ut. Kjekt for meg. :-)

Skrevet

Ja, det var en dag jeg fikk et raptus av nostalgi, for jeg kjøpte filmmusikken til "Little Shop of Horrors" og sang så det ljomet i heimen! ;-)

Skrevet

Oj, lenge siden jeg kunne ta meg råd til å kjøpe CD gitt. 2 år siden siste innkjøp, og kjøpte da:

Aaron English: All The Waters of This World

Man On Fire: The Undefined Design

Frameshift: Unweaving The Rainbow

fei1365380229
Skrevet

Madrugada, The Deep End.

Ja den venter jeg også på forresten :o) Er bestillt for en uke siden, hvorfor kommer de ikke!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...