Gå til innhold

Hva skal du i helga?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal legge gulv og lister på huset som jeg skal leie ut...

og så skal jeg forlove meg!!!

;)

Og, jeg glemte, gratulerer så mye med forlovelsen.

Skrevet

Sofakroken ikveld, med et glass god rødvin eller to.

Tur imorgen formiddag og i 50 årslag om kvelden.

Tur søndag formiddag og ishockeykamp om kvelden.

Skrevet

Oj... Det var da ikke små planer :-) Gratulerer på forhånd..

Det gikk fort ;-)

Joda, litt fort for å være meg er det nok.

10 måneder!

Men det er en riktig så fin fyr, og vi har et veldig så bra forhold...og så fungerer dette med barna helt topp...ikke minst.

Så nå gir jeg opp mitt singelliv...kanskje på tide...ville blitt 8 år nå i april

;)

Skrevet

Og, jeg glemte, gratulerer så mye med forlovelsen.

Tusen takk.

På søndag skjer det...vel, natt til søndag er vel rettere å si ;)

Kanskje vi kunne hjulpet deg du :) Har lagt ferdig stuegulvet i dag...laminat i kirsebær...bare sååååå nydelig ble det.

I morgen er det listing og så er det gangens tur.

:)

Skrevet

Forlove deg først nå? Er det ikke flere dager siden du fikk ringene da? Jeg trodde du gikk rundt og så på fingeren din hele tiden nå :)

De ble sendt avgårde til gravering...og da ble datoen satt nå til søndagen...rund dag for oss :)

Men de ligger godt gjemt i nattbordet mitt...og de er bare såååå skjønne :)

Og så har jeg skrevet et fint dikt til halvdelen da vet du, og bestilt kake...to stykker av vår favoritt som skal nytes på natten og en hel som skal nytes søndag sammen med trollungene mine :)

Skrevet

:) Da får du nok en kjempefin helg!

Det blir det helt sikkert.

Har vasket huset og malt vegger i dag sammen med modern...og lagt nydelig laminatgulv i kirsebær i stua sammen med halvdelen.

I morgen er det listing og start på gangen som også skal ha nye lister og nytt gulv :)

Noen få minutter over tolv i morgen natt skal jeg overraske halvdelen min med et selvlaget dikt, ringene og kake.

serendipity
Skrevet

Joda, litt fort for å være meg er det nok.

10 måneder!

Men det er en riktig så fin fyr, og vi har et veldig så bra forhold...og så fungerer dette med barna helt topp...ikke minst.

Så nå gir jeg opp mitt singelliv...kanskje på tide...ville blitt 8 år nå i april

;)

Så gøy, vi har jo "fulgt med" på ditt forhold til denne mannen. Koselig at dere har det så fint sammen og ting fungerer.. :-) Lykke til!!

Skrevet

Nå er vi jo I helgen da, men svarer allikevel..

Ingen helt store planer. Gårsdagen hjemme med sykt barn på andre dagen, ser ut til at jeg har klart meg over kneika - slipper å henge over doskåla!

I dag er poden frisk, så vi skal en tur i svømmehallen. Ellers har jeg tenkt at vi skal få lufta oss litt med en bytur eller noe. Kjæresten kommer hjem i kveld, så i morgen skal vi på forskjellige visninger. De aller første!! Mer enn spennende.

Skrevet

Så gøy, vi har jo "fulgt med" på ditt forhold til denne mannen. Koselig at dere har det så fint sammen og ting fungerer.. :-) Lykke til!!

Tusen takk serendipity :)

Tenkte at satser jeg ikke nå så forblir jeg singel resten av livet...he he...

neida, tilliten, humoren, kjærligheten, kroppen min...forteller at dette helt klart er noe å satse på.

Siden vi også er så voksne, og kan prate om alt fra økonomi, evnt.brudd osv så mener jeg forutsetningene er gode. (ikke minst så fungerer det helt topp med de to barna mine også og det er jo første krav)

Nå skal iallefall dagen nytes, vel...vi skal jo jobbe i lille huset mitt i dag igjen...og litt over tolv i natt så skjer det.

Blir spennende, har gledet meg til å bære ringen hans, og såååå nydelig den er også da.

He he...

Ha en flott helg du også da

Skrevet

Tusen takk.

På søndag skjer det...vel, natt til søndag er vel rettere å si ;)

Kanskje vi kunne hjulpet deg du :) Har lagt ferdig stuegulvet i dag...laminat i kirsebær...bare sååååå nydelig ble det.

I morgen er det listing og så er det gangens tur.

Akkurat laminat jeg kunne tenke meg :-)

Har nok blitt med tanken lenge her, er så tiltak synes jeg. Har da alltids noen som kan hjelpe, sønn og svigersønn f.eks. Er jo SÅ mye å rydde vekk og fælt mens det står på, men behovet er tilstede - så absolutt.

Ha en fin forlovelseshelg og lykke til i framtida.

ShitDiddelyDo
Skrevet

I går gjorde jeg ingenting, i dag - lørdag - skal jeg gjøre ingenting i noen timer til, sto opp tidlig i dag og har gjort ingenting i flere timer allerede, ingen grunn til å stoppe med å gjøre ingenting da, og i kveld skal jeg kokkelere en bedre biffmiddag, innta Arne Brimis eminente kokkekunster, gratinere poteter, la det stå til med vin såvel som øl, champignoner og alt, og kose meg skikkelig.

I morgen skal jeg sannsynligvis på kino.

serendipity
Skrevet

Tusen takk serendipity :)

Tenkte at satser jeg ikke nå så forblir jeg singel resten av livet...he he...

neida, tilliten, humoren, kjærligheten, kroppen min...forteller at dette helt klart er noe å satse på.

Siden vi også er så voksne, og kan prate om alt fra økonomi, evnt.brudd osv så mener jeg forutsetningene er gode. (ikke minst så fungerer det helt topp med de to barna mine også og det er jo første krav)

Nå skal iallefall dagen nytes, vel...vi skal jo jobbe i lille huset mitt i dag igjen...og litt over tolv i natt så skjer det.

Blir spennende, har gledet meg til å bære ringen hans, og såååå nydelig den er også da.

He he...

Ha en flott helg du også da

Oj oj :-)))) KJEMPEHYGGELIG!!

Riktig god helg ..

Kizza1365380506
Skrevet

Jeg var på biff-fest med karaoke i går og skal ha vennefest idag. Ikke verst for en gammel dame!!

Mvh

Skrevet

De ble sendt avgårde til gravering...og da ble datoen satt nå til søndagen...rund dag for oss :)

Men de ligger godt gjemt i nattbordet mitt...og de er bare såååå skjønne :)

Og så har jeg skrevet et fint dikt til halvdelen da vet du, og bestilt kake...to stykker av vår favoritt som skal nytes på natten og en hel som skal nytes søndag sammen med trollungene mine :)

Lykke til med forlovelsen :)

hare1365380455
Skrevet

Det blir det helt sikkert.

Har vasket huset og malt vegger i dag sammen med modern...og lagt nydelig laminatgulv i kirsebær i stua sammen med halvdelen.

I morgen er det listing og start på gangen som også skal ha nye lister og nytt gulv :)

Noen få minutter over tolv i morgen natt skal jeg overraske halvdelen min med et selvlaget dikt, ringene og kake.

Så han vet ingenting...?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...