Spirello Skrevet 11. mars 2005 Skrevet 11. mars 2005 Husker jeg så et skilt/reklame i byen (Oslo) en gang i sommer.. Tenkte med en gang at dit skal jeg, så tenkte å ta med meg niesa mi dit i dag... Men hvor ligger det? Noen som har peiling? Finner ikke noe når jeg søker heller.. 0 Siter
Gjest Sinai Skrevet 11. mars 2005 Skrevet 11. mars 2005 Den ligger på motsatt side av Operapassasjen, ved Gunerius 0 Siter
Spirello Skrevet 11. mars 2005 Forfatter Skrevet 11. mars 2005 http://www.reptilpark.no/ Tusen takk for link! ; ) Klarte ikke finne den selv... Gleder meg mer enn niesa mi tror jeg.. hehe... Ser kjempeartig ut. 0 Siter
Gjest Grumpy Skrevet 11. mars 2005 Skrevet 11. mars 2005 Hele Karl Johan er et reptilmuseum, aller mest om sommeren 0 Siter
lurulf Skrevet 11. mars 2005 Skrevet 11. mars 2005 Vi var der i sommer. Kjempespennede for barna. Siden det var få besøkende der fikk vi lov til å holde en slange Kos dere, det var absolutt verd turen selv om det var færre skapninger der enn jeg hadde forventet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.