Gå til innhold

vin vs brus

Gjest Lurer på det i dag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Smugtitter inn i kjøleskapet, hvor det ligger en flaske jeg skal sprette ikveld. *S*

Å, er du ikke kommet lenger, du. Vi har nesten delt en flaske allerede, vi :-)

• Svar 54
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amber sun

12

• Hønemoren

10

• annegunn

7

• Tottlå

6

Mest aktive i denne tråden

Mary Poppins
Skrevet

Det skal jeg også!

Det ligger ei flaske i kjøleskapet, og den skal åpnes.

Skål! :)

Jeg var på pole istad og kjøpt likegreit 7 flasker vin jeg, tenkte det var greit å ha litt på lager, så slipper jeg måtte ta turn dit så ofte. Skal i selskap ikveld og på byen imrg så det blir greit nok med vin denne helgen.

Schkål! :0)

Skrevet

Smugtitter inn i kjøleskapet, hvor det ligger en flaske jeg skal sprette ikveld. *S*

Lurer på om jeg skal åpne kartongen med La Habanera....god vin å sitte å kose seg med, med den er rød. Skål!

Skrevet

Det er vel helst i rødvin...

Stemmer, det er i rødvin, masse antioksidanter som tar knekken på de frie radikaler. Nå har jeg lest og hørt så mange steder om sunnheten ved å ta et glass rødvin så nå tror jeg på det :-)

Skrevet

Lurer på om jeg skal åpne kartongen med La Habanera....god vin å sitte å kose seg med, med den er rød. Skål!

Rødvin er også godt!

Pleier å ha en kartong hvit i kjøleskapet, og en kartong rød på kjøkkenbenken, jeg. :)

Skål da! :)

Skrevet

Jeg skjønner egentlig ikke at brus er et alternativ når du har vin jeg men..

Jeg skal hvertfal drikke vin ikveld, masse! :0)

Ender kanskje opp med poleringsmiddel.eller???

Thihi......

Skrevet

Jeg var på pole istad og kjøpt likegreit 7 flasker vin jeg, tenkte det var greit å ha litt på lager, så slipper jeg måtte ta turn dit så ofte. Skal i selskap ikveld og på byen imrg så det blir greit nok med vin denne helgen.

Schkål! :0)

Hadde vel blitt billigere med en kartong eller to, men jeg synes det er mere kos med ei vinflaske på bordet da. Vi går inn på "kottet" vi og fyller glasset fra kartongen, når kartong kjøpes.

Ønsker meg en fin karaffel til å fylle rødvin i, fra kartongen.

Dessverre så finnes ikke rødvinen vi for tiden liker best på flaske, kun kartong. Den heter La Habanera. Ellers må man variere litt, bare ikke for mye garvestoffer....! God helg!

Mary Poppins
Skrevet

Ender kanskje opp med poleringsmiddel.eller???

Thihi......

hehe satser på at jeg klarer meg uten denne gang ;)

Skrevet

Jeg hadde garantert tatt hvitvin :-)

Ikke noe å lure på en gang....hvitvin er godt!

Skrevet

hehe satser på at jeg klarer meg uten denne gang ;)

Det vil jo vise seg iløpet av natten, og morgendagen!!!

Thihii... *ler rått*

Mary Poppins
Skrevet

Hadde vel blitt billigere med en kartong eller to, men jeg synes det er mere kos med ei vinflaske på bordet da. Vi går inn på "kottet" vi og fyller glasset fra kartongen, når kartong kjøpes.

Ønsker meg en fin karaffel til å fylle rødvin i, fra kartongen.

Dessverre så finnes ikke rødvinen vi for tiden liker best på flaske, kun kartong. Den heter La Habanera. Ellers må man variere litt, bare ikke for mye garvestoffer....! God helg!

Ja det hadde blitt noe billigere med et par kartonger, men så økonomisk tenkte ikke jeg der og da desverre..

Dessuten er jeg enig i det du sier, liker å drikke vin fra flasker best. :)

God helg til deg også :0)

Skrevet

Rødvin er også godt!

Pleier å ha en kartong hvit i kjøleskapet, og en kartong rød på kjøkkenbenken, jeg. :)

Skål da! :)

La Habenera er rød, om den ikke finnes i hvit også som jeg ikke har fått med meg...., nylig funnet det merket vi, men finnes ikke på flasker.

Rødvin går det mest i om vinteren, vet ikke hvorfor, jeg er også glad i hvitvin, friskt og godt, avkjølt drikke smaker og den hvite er lettere enn rød synes jeg.

Skål til deg også amber sun.

Skrevet

Ja det hadde blitt noe billigere med et par kartonger, men så økonomisk tenkte ikke jeg der og da desverre..

Dessuten er jeg enig i det du sier, liker å drikke vin fra flasker best. :)

God helg til deg også :0)

Takk for det Mary Poppins, det blir nok rødvinshelg :-) Man skal kose seg og "leve", det er viktig det.

Skrevet

La Habenera er rød, om den ikke finnes i hvit også som jeg ikke har fått med meg...., nylig funnet det merket vi, men finnes ikke på flasker.

Rødvin går det mest i om vinteren, vet ikke hvorfor, jeg er også glad i hvitvin, friskt og godt, avkjølt drikke smaker og den hvite er lettere enn rød synes jeg.

Skål til deg også amber sun.

Når vi kjøper rødvin på kartong, pleier vi å kjøpe en portugisisk, husker ikke hva den heter. Men esken er hvit og lyseblå. Eller så kjøper vi Terra Vecchia.

Hvitvin på kartong, da kjøper vi Tariquet.

:)

Har ikke prøvd den du nevner, men kan jo gjøre det en gang.

Skrevet

Når vi kjøper rødvin på kartong, pleier vi å kjøpe en portugisisk, husker ikke hva den heter. Men esken er hvit og lyseblå. Eller så kjøper vi Terra Vecchia.

DU???

*ser strengt på deg*

Når fikk du tatt bilde av bakenden min???????

:D

Skrevet

Tariquet er en gjenganger her og. Har du forresten prøv Viognieren til Fritjof Nicolaysen? Den liker vi bedre.

Terra Vecchia er Korsikansk *smiler brdet*

Skrevet

Tariquet er en gjenganger her og. Har du forresten prøv Viognieren til Fritjof Nicolaysen? Den liker vi bedre.

Terra Vecchia er Korsikansk *smiler bredt*

Skrevet

DU???

*ser strengt på deg*

Når fikk du tatt bilde av bakenden min???????

:D

*LOL*

Du er vel glad du ikke har en sånn bakende.

..

Jeg fikk den på mail, og hoppet i stolen da jeg så det. Grøss for noen skinker!

*ler*

Skrevet

*LOL*

Du er vel glad du ikke har en sånn bakende.

..

Jeg fikk den på mail, og hoppet i stolen da jeg så det. Grøss for noen skinker!

*ler*

Hahaha............jeg fikk meg en god latter, jeg også!!!

Jeg har pitte litt igjen, før jeg ender opp slik!!! Hoho......

Skrevet

Gjør det, men smaken er jo forskjellig. Flere vi har servert den til har også begynt å kjøpe det merket.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...